Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Dagens test är starkare...tror inte det finns ngn tvekan, ett svagt plus är ändå ett plus

• slemtorsk i din bralla

Ska försöka föra över, nya telefonen o jag är ju inte så sams haha..o svårt är det att fånga strecket på bild, men jag ska se vad jag kan göra

• slemtorsk i din bralla
    Knasten83 skrev 2012-04-30 08:14:36 följande:
    va???? Har slemmis plussat???? GRATTIIIIS!!! Får man se bild??
    jag försöker... det är fortfarande vääääldigt svagt men eftersom det ökat lite för varje dag så känner jag mig nästan helt säker nu.. är på bim -2 om man räknar som en vanlig cykel (vilket man ju tydligen inte ska vid IVF, kan ju inte räkna från förra mensen då det var nästan en månad mellan mens och äggplock men om jag lägger 14 dagar på äggplocket så är det på onsdag)

Enligt läkarna ska man testa 14 dagar (iaf när man gör i Göteborg, på andra ställen är det 18 dagar, eller 12 lite olika) efter insättning av embryon, det är 9 dagar sen i dag....

ska försöka klämma in en bild som ger testet rättvisa vilket är lättare sagt än gjort eftersom jag inte lärt mig min kamera, fick ju ny mobil i fredags och den är inte alls lika enkel som min gamla...gör bilderna lite lätt överexponerade vilket ju gör tom kontrollstrecket blekt om man inte passar sig och vinklar telefonen rätt..har iaf lärt mig att zooma nu *ASG* jag är INTE tekniskt lagt.. men  här ska ni få en bild så får ni avgöra själva...

Det enda jag har gjort i "trixväg" är att beskära och förstora....

• slemtorsk i din bralla

kan säga också att strecken syns i genomlysning ..å andra sidan är det nog första gången jag försöker mig på någon genomlysning så jag kan inte säga att det aldrig hänt förr heller

• slemtorsk i din bralla
    äntligen36 skrev 2012-04-30 08:46:22 följande:
    Hej hej tjejer! Vilken spännande tråd. Jag skulle också behöva lite hjälp då jag känner mig lite osäker.

Är detta positivt eller inte?

Blöder också lite emellanåt precis som du ellibelli.

Vad tror ni?
    jag skulle nog säga positivt.. även om det är svagt... vilken dag är du på?
  • slemtorsk i din bralla

Knasten..exakt ett år sen jag tog ut spiralen oxå..jag tog ut den 15 april förra året och tog ut ägg 16 april i år... nu ska det bara gå nio lyckade månader oxå....i åttonde veckan ska jag göra vul,och då får vi se om en eller båda har bäddat in sig...hehe

• slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-04-30 19:44:19 följande:
    slemmis!! LÄNGTAR efter att få se bild imorgon bitti =) jag TROR verkligen det är en böna där !!! ååhhh vilken lycka 
    en...eller två
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-04-30 19:44:19 följande:
    slemmis!! LÄNGTAR efter att få se bild imorgon bitti =) jag TROR verkligen det är en böna där !!! ååhhh vilken lycka 
    kan berätta att jag tog ett test nu i kväll också.. och det blir tydligare och tydligare om än svagt fortfarande men helt jävla omöjligt att få till det på bild....

detta är i svartvitt som synes..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester