Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Har fått tid nu hos en privat gyn :) 29:e aug :) så nu kanske det börjar hända nått. iofs så hoppas jag att vi lyckas innan dess
Har fått tid nu hos en privat gyn :) 29:e aug :) så nu kanske det börjar hända nått. iofs så hoppas jag att vi lyckas innan dess
Inelg: jag tror garanterat att du är gravid :) skulleäven tro att du kan ta det digitala :) GRATTIS ska du testa idag?
kan man känna sähår innan mensen?
värker, pulserar eller sticks, vet inte hur jag ska förklara men inne i underlivet på vänster sida :S
känner mig absolut inte gravid. har mensvärk emellanåt men inte konstant, mådde illa i morses o har stickningar i brösten emellanåt. men det kan vara så innan mensen va?
mina stickor kom inte idag heller. och jag har inte fått nått svar av TL så när testerna skickas ut vet jag inte.
jag vet heller inte när jag skulle haft min mens men om jag räknar efter dagarna så hade jag mens den 5:e maj. bim+7 då?? hade äl känningar den 16-18:e maj o sen värk den 22:e. hade flytningar runt bim men nu torrperiod.
så vad tror ni??