• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-06-06 09:52:23 följande:

jag hade första veckan då jag plussade mest ont på en sida sen bev de som hela mensmagen om du förstår =)

Hoppas Hoppas!!!! 
    jo men jag känner värk i hela buken typ under byxlinningen men inget på väster sida dvs vänster äggstockstrakten utan mest på högra

åhhh vill testa nu!! 
  • alexander2011
    Mickaann skrev 2012-06-06 14:45:11 följande:
    Nu behöver jag lite hjälp. har BIM idag och testade med CB fick ett svagt plus tror jag eller är det spök?
    ska testa med testlagrets tidiga tester också. För att se vad det visar.

har du bild?
  • alexander2011

Ok tjejer. på fredag eftermiddag efter jobbet så testar jag :)

• alexander2011

mickann: Solig du har plusat :) jag har fått massa spök men inte sånna :) GRATTIS
  • alexander2011
    Mickaann skrev 2012-06-06 15:05:06 följande:
    Tack så mycket!!! :) Hoppas verkligen att det är en tredje liten bebis på gång!

Tog ett test med testlagrets tidiga tester. har aldrig testat med dessa tidigare och fått positivt så vet inte riktigt hur dessa ska se ut. Ska båda strecken vara lika tydliga?

det är ganska starkt positivt :) de flesta som plusat tidigt brukar få mycket svagre :)
  • alexander2011
    Mickaann skrev 2012-06-06 15:06:24 följande:
    Tack så mycket!! Känns skönt att få hjälp från er experter!! :)
  • alexander2011
    Mickaann skrev 2012-06-06 15:10:13 följande:
    Åh tack! Känns så bra just nu! Nu vill det bara till hur man ska förklara för gästerna ikväll varför det inte blir något vin ikväll ;)
    hihi ja du får koma på nått roligt :)
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-06-07 10:56:07 följande:
    men testa då =)

några tester är på g hit men jag tror ite de hinner omma idag så det blir ett test imorgon eftermiddag annars
  • alexander2011

LnH: asså det är väl ett plus. tycker allt det ser väldigt brett o fint ut. hur ser testet ut nu?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester