• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

augusti1985: om du tar isär testet ifrån hylsan så är det lättare att se

• alexander2011

augusti1985: trixade ditt test ganska rejält men tyvärr seer jag inget. kan du ta ett nytt kort?
  • alexander2011
    Inelg skrev 2012-06-12 20:21:52 följande:
    Kan någon trixxa med Augustis test taget ur hylsan? Om hon vill så klart ;)
    ska göra det :)
  • alexander2011
    Augusti1985 skrev 2012-06-12 20:36:30 följande:
    Ser inte ut som nått :( Tack för trix :)
    var så lite så. jag däremot anar mig en svag skugga men det är som du säger. det kanske inte är nått. kan vara att det mröknar lite efter utgående tid men jag ska hålla tummarna för dig att det aknske visar nätt länge fram ist
  • alexander2011

markerade iaf vart jag anar skuggan mend et aksnek bara är jag som ser
  • alexander2011
    skumbanan skrev 2012-06-13 06:21:41 följande:
    Testet är helt negativt idag trots morgonurin :( var ett spök igår då.
    määäFörvånad det trodde jag verkligen inte att det skulle bli. trodde bergis asså att du skulle/hade plusat. vad besviken jag blev :( ta ett test till sen. säkert på att det inte syns nått???
  • alexander2011
    skumbanan skrev 2012-06-13 06:39:57 följande:
    Alex: jag ser inget. Igår kunde jag i alla fall skymta ett streck. Blä för alla dessa test.
    går tyckte jag absolut att man kunde se så jag förstår inte :( ta ett test sen ikväll. vi får hoppas att det visas någonting då :S
  • alexander2011

dagens inom tiden. såg faktiskt att den visade en skugga där. ska slänga in en bild oxå på hur den ser ut nu när den har torkat
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester