• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Leonie: åh! Vul imorgon! Berätta hur det går!!

Hoppas: hoppas det är er tur nu! Bim!? Känningar?

• Knasten83

Nu har jag hämtat ut primolut nor för att få igång mensen, sen knapra pergotime och hoppas på fin äl och nuppa järnet!!! :))

• Knasten83

Kan ältest visa svagare om urinet är utspätt, alltså om man druckit mkt eller kissat nyligen??

• Knasten83

Lite spänd på vad ältestet visar imorgon bitti.
    Hade lite molvärk igår och tyckte det va starkare än dagen innan.
    Det kom älflytningar idag med blodstrimma.. Sen har det molat på ordentligt idag, åååh snälla! Dag 27! Låt äl komma nu!

• Knasten83

Esmamma; jag har Pcos så jag har ingen direkt cykel. Vi väntar in mensen nu för att börja med pergotime.
    Men nu kändes det som att kroppen ville bjuda på en egen äl och det vill man ju ta vara på isf :) tänkte ge det ett par dar till sen börjar jag knapra piller för att sätta igång mensen.

Usch va tråkigt att det inte vill sig hela vägen. Håller tummarna nu och ser fram emot morgondagens uppdatering! :)

• Knasten83

Es mamma: hihi, tvillingar!! Fullt upp. Har en som blir två i sep. :)
    Tog 9 mån pergo att få henne. Hoppas det går snabbare nu. Det blir pergo under sommaren och inseminering i sep om det inte blivit i sommar.

Testat idag?

• Knasten83

Es mamma; japp! Bebis i din mage! :))

Neg ältest idag. Kickar igång mensen nu med piller. Jag menar, dag 28 idag.. Ger upp hoppet om egen äl...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester