• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vilken v är du i på sista bilden?

• Knasten83

Snigo: hoppas det visar sig snart!

Jag har också massa molande. Vet inte vad som väntar utav det.. Troligtvis mens:(

• Knasten83

Snigo: det är lite rörigt. Har Pcos så jag vet inte riktigt men om jag går efter hur det känts så är jag på typ äl+6.. Så det är ju isf väldigt tidigt och i princip omöjligt att se.. Dock fått svag på testen.

Problemet är att jag äter primolut nor nu för att få mens.. Så hoppas nästan inte det är ngt, undra om det blir skadat isf!?

• Knasten83

Missöland: men det e bra, vi behöver en liten morsa här inne som håller oss i öronen ;))

• Knasten83

Meja och Angie: tack tjejer!! :) hoppas det blir bra hur det än går.

Snigo: jag får sällan eller aldrig egen äl. Därav kommer mensen sällan. För att få börja med hormonmedicin som ger äl måste ens mens komma först och då sätter man igång den med ett annat läkemedel, dvs primolut nor.

• Knasten83

Missöland: ja denna oro! Det sägs ju också att man blir oroligare när man blir mamma, eftersom det är ditt tredje måste du va sjuuukt orolig! ;) hihi

Sett mina test? Åsikter? Maila dej?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester