• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Esmamma: pisskvart? Haha!
    Nä, 9 mån med behandling, innan dess hade man ju försökt själv ett tag.
    Denna gången har vi inte skyddat oss sen dottern föddes, som sagt 21 mån... :(

• Knasten83

Tyckte mig se ett svagt streck på Stickan idag, men det kan omöjligt vara..

Nån som blivit gravid och ätit primolut nor?
    Jag tror nämligen att jag hade äl innan jag startade kuren.. Mår så himla illa imellanåt och somnar typ där jag sitter. Känner mig lite depp och lättirriterad..

• Knasten83

Tesslihten: stackare!
    Vi är ju alla olika, du kanske är extremt känslig!

Undrar också om du testat?

• Knasten83

Hej tjejer

läst att ni fått massa taskiga spökplus med TestLagret. Det har typ varit dem enda jag litat på så nu undrar jag om mina är detsamma.. vilket jag tyvärr tror..

men delar med mig till er ändå. Säg gärna vad ni tror!

Onsdag

Torsdag

• Knasten83
    Momtobee skrev 2012-05-18 16:50:37 följande:
    Tycker att det ser väldigt rött ut ialla fall. När är BIM? Håller tummarna för att det inte är ett spök.

jaså? ;) Spännande!

Jag vet faktiskt inte. Jag hade inte fått mens på dag 26 och satte igång med primolut nor (mensigångsättning) men samma dag som jag började med dem pillerna hade jag världens älvärk och massa flytningar (sorry) och vi hade sex dan innan. Har känt mig märklig...
    men det är isf tidigt ännu. Tror jag är på äl+5 eller 6....hm... vet inte  
  • Knasten83
    angie91 skrev 2012-05-18 16:51:36 följande:

ja ser juh streck på alla <3 hoppas dde int e spökisar..!!

bild nr 2 ser juh rosa ut... bild 3.. vet int.. Grått?

strecket syns juh helt klart.. när e bim??

hoppas precis som du!!!! :))

Vet inte riktigt, har världens struligaste cykel!!! Men haft mensvärk de senaste 4 darna typ 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester