Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

zoja5 skrev 2012-05-23 13:04:05 följande:
    Bim-2,3,4 hmm inga symptomer... ska till barnmorskan på måndag hoppas bli plus:)
    Det blir det... du har ju plussat nu ju
  • slemtorsk i din bralla
    Ceszan skrev 2012-05-23 13:50:59 följande:
    Nu är jag här igen :P

Slänger in testet från den 20e igen, dag 13 efter Ovitrelle

Åsså dagens 16 dagar efter Ovitrelle.

BIM idag. Vad tror ni?

Har något som känns som mensvärk. Men det är ju något där på testet. Bilden idag är tagen efter ca 1 min. 
    16 dagar efter ovitrelle kan det omöjligt finnas kvar i dig... hos mig försvann det efter 8 dagar

Du är nog på tjocken skulle jag säga... mensvärken är inte mensvärk utan träningsvärk/växtvärk i livmodern som nu ska öka till dubbel storlek fram till vecka 7 bara.....(jag känner av det då och då.. dagligen nästan fram till vecka 5s slut... och nu då och då....gick in i vecka 7i dag
  • slemtorsk i din bralla

här drog jag upp kontrasterna lite
    samt skärpan och klarheten...

madelonen... jag tycker jag ser TVÅ streck? har bara ökat skärpan och klarheten
  • slemtorsk i din bralla
    Trixxy skrev 2012-05-23 20:34:45 följande:
    Känns öm slida bekant för grav eller inte?
    nej.. bara efter tillverkningen av barn

Nej ärligt.. slidan ska inte ömma, man kan få kramp över vulvan, alltså venusberget/blygdbenet men det kommer inte så tidigt direkt...

Har du verkligen ONT och är öm I slidan så skulle jag söka läkare..
  • slemtorsk i din bralla
    Trixxy skrev 2012-05-23 20:46:35 följande:
    Ont har jag inte,det känns ungefär som att man precis haft mys och är lite öm,den känslan
    låter inte som något grav-tecken i mina ögon...
  • slemtorsk i din bralla

Åååå swea, stackars dig...är ju en oro jag oxå bär.....gå vidare med fp då får du svart på vitt...kramar i massor. Självär jag på väg till gynakuten...blöder o har småkramper igen så jag kanske inte ens behöver oroa mig för kub-resultatet.

• slemtorsk i din bralla

Binegear....du kan kontakta vården redan nu...man räknar inte från senaste missfallet utan hur länge ni försökt...det är gratis inom landstinget...stoppa upp bitterheten ngnstans och vila upp dig nu. Kram

• slemtorsk i din bralla

Du har rätt att få hjälp via landstinget som jag sett, inga lån behövs. Börja med ett samtal, kanske kan du/ni oxå få träffa en kurator el psykolog för att reda ut tankarna lite...bitterhet är aldrig bra, bättre att lära sig konstruktivt tänkande.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester