• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

strumpan123 skrev 2012-06-15 22:48:00 följande:
    alexander2011 : Jag får exakt likadana test som dina, jag håller på att gå i bitar för att jag blir tokig
    Testar och testar men bara en aning om streck :S
    Jag är på bim+5 vart ligger du i cykeln? 

jag är på dag 40 idag.
    vanligtvis när jag har min regelbundna cykel så ahr jag en menscykel på 30 dagar men nu varrierar det. antingen så KAN mensen ha hoppat över igen eller så är det nått.
    ja visst blir man tokig:S man vandrar mellan hopp och förtvivlan :( men så länge mensen är borta så finns det hopp.

symptom?   
  • alexander2011
    Tigerkakan skrev 2012-06-15 22:49:35 följande:

Okej. Ja då är det ju ett tag.. Håller verkligen tummarna för att det är din tur nu! Testar du med samma märke hela tiden? Tycker ju att det borde vara nått där om du får utslag på alla även om de är väldigt svaga!
    Nu gör jag det iaf.

tak så mycket!!! :) ja det känns som en evighet :S 
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2012-06-15 23:06:54 följande:
    Alexander: tycker det ser lovande ut. Håller tummarna!!!
    Tycker du ??SoligFörvånad hoppas hoppas!!!
  • alexander2011
    strumpan123 skrev 2012-06-15 23:23:50 följande:
    okej vet inte hur långt efter äl det är.

Hade mycket symptom för ett tag sen med illamående, molande, trötthet och nå mer jag inte kommer ihåg men nu känner jag knappt någonting, lite molande ibland men jag har ju haft rosa flytningar en vecka efter äl till och från i några dagar sen när min mens skulle komma så fick jag en sparsam blödning 4 dagar och jag brukar ha mens 8 dagar som forsar rent ut sagt.

Nu mår jag illa, molande och trött men allt det kan ju bero på annat :/ blir tookig
    Tog ett digitalt igår men det sa inte gravid... men får fortsätta testa, tog ett test för ca 2 timmar sen som ser lovande ut men nu när man inte har dagsljuset att kolla i är det så svårt att se men det är någonting där. Precis som på dina 
    låter ju absolut som om det kan vara nått, spänannde.
    förstå att du vill veta :) är ju knepigt med dina rosa flytningar o mensen som var sparsam.
    får hoppas det är nått litet som har boat sig :)  
  • alexander2011
    strumpan123 skrev 2012-06-15 23:29:14 följande:
    Ja vi får verkligen hoppas.
    Blödde till och från när jag var gravid förut fram till v9 eller något så jag antar att jag är känslig någonstans, speciellt efter sex och jag fick rosa strimma efter sex igår så..
    får aldrig så annars haha blir tokig av att tolka en massa 

hahah förstår dig. var oxå runt v 8-9 nån gång första gången jag var gravid (abort) och jag ahde vanliga mensblödningar så jag var lite chockad
  • alexander2011

jag har samma lot nr :( fannn jag ORKAR INTE stri med testlagret igen. fann asså :( tog ett test igen. slänger snart in en bild så kan vi se omd e är samma sträck som ni har.

Gråter ORKAR seriöst inte med ett till nerslag!!! 

• alexander2011

OK

Nu han jag fan inte ta kort inom tiden men såhär såg det ut efter 20 min EFTER tiden, spök??

• alexander2011
    bewe skrev 2012-06-16 15:12:36 följande:
    men vadfan.. Gråter och jag som tycker mina streck blir starkare.. dock inte så jag vågade jubla än men jaha.. Alexander2011: Ser du skugga/streck även med lampa bakom även om det är väldigt svagt? För jag gör det, speciellt idag.
    ja det gör jag. slängde in en bild nyss. kan slänga in en bild sen. måste ta en till ikväll/natto jämföra om det oxå ger sträck
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-06-16 15:24:08 följande:
    Bewe: tror du??????? Jag är på äl+5 bara!! Måste va ngt fel....?

knappast att det är nått fel hihi :) DU ÄR GRAVID!!!! ta en digital
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-06-16 15:53:50 följande:
    Ser ni ff eller?

JAAAA!!!! GRATTIS!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester