• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Har fått tid nu hos en privat gyn :) 29:e aug :) så nu kanske det börjar hända nått. iofs så hoppas jag att vi lyckas innan dess

• alexander2011

Inelg: jag tror garanterat att du är gravid :) skulleäven tro att du kan ta det digitala :) GRATTIS ska du testa idag?

• alexander2011
    Inelg skrev 2012-06-12 14:30:03 följande:
    Snigo Alex. Tror ni verkligen det fast jag just haft MF och de är så svaga att man inte kan se vilken färg det är!!??

men jag tycker det ser rosa ut
  • alexander2011

Inleg trixade dina, jag är inte super bra på det men försökte. du får titta sj :)
  • alexander2011
    Snigo skrev 2012-06-12 15:06:49 följande:
    förlåt om jag verkar negativ men jag vill aldrig ge någon förhoppningar om jag är osäker om de är spök.

Jag måste berätta om ett av mina spök åt er.. Vi har försökt ca 10 månader så de har blivit många test! Jag beställde hem från babytime dom känsliga 10m. Började testa kanske en vecka efter äl och testade fram till mensen hälften av testen såg ut så här, ev lite svagare. Testade med massor av andra märken, neg på alla! Så jag är 100% att de var spök, helt världelösa tester! Köp inte babytime, de var jätte många som skrev grattis m.m.. men jag visste att de va nå galet när de inte blev starkare. De kunde va neg en dag och nästa kunde man få ett spök igen. TRIST!!

Här kommer bilden på 2 SPÖK från babytime

litar heller inte på babytimes :( har sj fått sånna sträck som du har fått där :(
  • alexander2011
    miiis skrev 2012-06-12 16:12:39 följande:

ett bidrag från mig, svagt svagt men kanske förhoppningsvis är de inte spök å blir starkare

ett preg öppnat å ett clearblue där det blänker lite så man bara ser halva delen men
    asså jag tror att du kommer få starkare för det ser väldigt bra ut. tror inte det är spök :)
  • alexander2011

kan man känna sähår innan mensen?

värker, pulserar eller sticks, vet inte hur jag ska förklara men inne i underlivet på vänster sida :S
    känner mig absolut inte gravid. har mensvärk emellanåt men inte konstant, mådde illa i morses o har stickningar i brösten emellanåt. men det kan vara så innan mensen va?

mina stickor kom inte idag heller. och jag har inte fått nått svar av TL så när testerna skickas ut vet jag inte.

jag vet heller inte när jag skulle haft min mens men om jag räknar efter dagarna så hade jag mens den 5:e maj. bim+7 då?? hade äl känningar den 16-18:e maj o sen värk den 22:e. hade flytningar runt bim men nu torrperiod.

så vad tror ni??        

• alexander2011

skumbanan: eftersom jag ser på båda även på den otrixade ås vågar jag säga GRATTIS :) trixade din bild så det syns tydligare :)
  • alexander2011
    skumbanan skrev 2012-06-12 17:28:22 följande:

Visst hade du fått tid hos gyn? Skönt att reda utvad som sker i kroppen!
    jo det ahr jag men inte förens den 29:e aug :(

jo det känns skönt att äntligen få rett ur huvudet att det kanske kan vara nått som är fel. blev lite orolig när bm sa att jag kanske inte har äl eftersom mensen verkar ha hoppat över denna månaden oxå. asså 2 ggr på 3 månader :( 
  • alexander2011
    skumbanan skrev 2012-06-12 17:41:31 följande:

I augusti.. Ah, förhoppningsvis får ni plus före det :) har du gått upp eller ner i vikt på senaste? När jag gick ner några kilon så började menscykeln komma regelbundet.. I alla fall har den gjort det i 4 månader nu :)

njä det kan jag väl inte påstå. iår har jag väl tappat kanske 5 kg o det ska ju inte påverka nått större tycker jag. väger inte extremt mycket ligger väl mellan 75-80 kg
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester