• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MmM skrev 2012-06-11 10:31:13 följande:
    Skrattande Åååå vad lycklig jag blir!!!! Tack alexander2011!!!
    varsego:) njut av graviditeten :)
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-06-11 11:20:19 följande:
    Fy va jobbigt =( vi klarade det på försök 9 ! ge inte upp hoppet vännen 

jag försöker att hålla uppe hoppet men det är inte lätt. tankarna vandrar bort nu om att jag kanske inte har äl eftersom jag inte blir gravid och att mensen har ev hoppat över nu 2 ggr iår :S

jag ska ta ett test idag. visar det inget så skiter jag snart i det här Gråter känns nästan meningslöst. vafan jag vill ha 2 tätt o kommer säkerligen inte få det 
  • alexander2011
    Niicesara skrev 2012-06-11 11:41:27 följande:
    Hemma efter besök hos BM.
    Hjärtljuden ligger på 155 och sf måttet (osäker på vad det heter) ligger på 23.

Ni som har barn sedan innan - vad har ni för erfarenhet av hjärtljuden? Dom säger ju att pojkar brukar ligga på 140 eller mindre och flickor över 140.

Måste dessutom ta minst 2 blodprov för jag är RH negativ. Och eftersom sambon är A positiv så sa BM att bebisen med största sannolikhet kommer bli positiv.
    lillgrabben låg i hjärtljuden mellan 130-144 så det kan möjligtvis stämma :)
  • alexander2011
    Es Mamma skrev 2012-06-11 12:01:21 följande:
    Min sons hjärtljud låg mellan 136-140, dock 150 två ggr.
    SF-mått har jag inte från v 21 men i v.25 låg det på 25.

ungefär så var det för mig med. magen växte efter veckorna dvs v 23, sf 23 osv
  • alexander2011
    mammelie1891 skrev 2012-06-11 12:29:27 följande:
    På väg hem från vul, det va samma som förra gången, ofostriggraviditet. Så nu blir det abort igen.

nejj :( beklagar verkligen, usch massa styrkekramar till er Hjärta
  • alexander2011
    kanske 4a skrev 2012-06-11 13:51:12 följande:

Förstår att det känns tungt men bra att du ska få hjälp. Kram!
    tack känns skönt o vet att man har folk som stöttar en här inne. jag tror det är mer jobbigt för mig än vad det är för sambon :S pratade med honom idag om allt detta och han tycker absolut att vi ska ta hjälp om vi får det :)
  • alexander2011

Skrutt: du hade gått in i v27 asså jag fattar verkligen inte hur satans snabbt tiden har gått!!!HjärtaSolig

• alexander2011
    Elmiina skrev 2012-06-11 18:55:29 följande:
    Ni som har vart gravida/är gravida. Hade ni "gasig i magen" som tidigt symtom?

Jag har nämligen sen ett par dagar efter ÄL blivit otroligt gasig i magen, vilket jag aldrig brukar vara. Det kan självklart vara något jag har ätit men nu har det hållt i sig i några dagar. Och jag har inte ätit något annorlunda mot vad jag brukar göra. Lite för intimt kanske, hehe. Men hoppas på svar =)
    asså jag brukar heler inte avra det ALDRIG som nu och har varit det sen några veckor o haft mer eller mindre mensvärk i snart 2 veckor o mensen är sen över 1 vecka.
    när jag väntade sonen var jag gasig i början
  • alexander2011
    Flisan79 skrev 2012-06-11 19:19:04 följande:
    Ja gasig kan man bli av samma anledning som att magen svullnar i början. Dvs tarmarna jobbar lite långsammare.

Men om det verkligen bara är ett par (2-3) dagar efter äl så är det inte pg av graviditet utan möjligen isf pga att magen är i olag av (stress, nervositet).
    jag blev gasig strax innan mensen skulle komma o ä'n ahr den inte kommit men som sagt det kan bero på stess kanske iaf för min del
  • alexander2011
    Inelg skrev 2012-06-12 09:26:14 följande:
    Men guuuuuud vad glad jag blir. Trodde ingen skulle se!!!!!!

JAG SER!!!!! åhh hoppas det är nått. testade du negativt efter mf?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester