• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Anon0141
    Anonym (LM) skrev 2024-12-11 00:30:55 följande:
    Äl +9/10. Försökt i två år och detta var vår sista cykel att försöka på innan paus till sommaren. Är så rädd att det ska vara ett spökstreck. Är rfsu testa tidigt kända för att ge spökstreck?
    De kan ge spöksträck om man läser av efter tiden. Men jag tycker detdär ser positivt ut (förutsatt att det inte är typ 15 minuter gammalt som sagt)
  • Anonym (Lineeyes)
    Anonym (LM) skrev 2024-12-11 00:30:55 följande:
    Äl +9/10. Försökt i två år och detta var vår sista cykel att försöka på innan paus till sommaren. Är så rädd att det ska vara ett spökstreck. Är rfsu testa tidigt kända för att ge spökstreck?
    Jag hade öppnat testet, dessa är så svåra att läsa av med plasten ovanpå.. 💔 Hoppas inte det är spök!
  • Anonym (LM)

Tog ett digitalt tidigt test från clearblue som var negativt. Alla stickor har sträck, även clearblue tidigt  Som visar ett streck. Bifogar nedan clearblue som blir ett kors. Vet att dom är hopplösa med spök men jag tycker det är blått. 2 års försök och hade sååååå hoppats på att det digitala skulle vara positivt idag. Jag blir helt galen 😂 bilderna nedanför är tagna med och utan blixt 1,5 minut efter att testet gjordes. 

• Anonym (MsH)

Tog det här testet idag, 11 dpo (inte med morgonurin). Tycket jag såg något svag direkt med blev tvungen att gå iväg och nu är jag osäker om det är ett spöksträck.

• Anonym (Lineeyes)
    NadjaF skrev 2024-12-14 19:34:19 följande:
    Tycker mig se ett supersvagt streck!!
    Håller med, helt klart ett svagt streck!
  • NadjaF
    Anonym (Lineeyes) skrev 2024-12-14 21:59:02 följande:
    Håller med, helt klart ett svagt streck!
    Men så rädd att det är ett spökstreck. Man ser de knappt men ändå skymtar man. Tog det ikväll, morgondagens twat såg jag inget på🙈
  • Anonym (Lineeyes)
    NadjaF skrev 2024-12-14 22:15:58 följande:
    Men så rädd att det är ett spökstreck. Man ser de knappt men ändå skymtar man. Tog det ikväll, morgondagens twat såg jag inget på🙈
    Håller tummarna på imorgonbitti!
  • Anonym (Lineeyes)

Vad tror ni?

Jag vet inte varför jag testade. Fick bara feeling. Jag är inte ens inärheten av bim. Men jag får ju 2 streck? Jag tog dock 2 olika märken och det var bara det ena som gav utslag. Det som gav utslag var wondfo.

Är det spök tror ni?

Båda mäter 10.

• Zara1992

Jag ser två streck 😍

Anonym (Lineeyes) skrev 2024-12-15 12:00:55 följande:

Vad tror ni?

Jag vet inte varför jag testade. Fick bara feeling. Jag är inte ens inärheten av bim. Men jag får ju 2 streck? Jag tog dock 2 olika märken och det var bara det ena som gav utslag. Det som gav utslag var wondfo.

Är det spök tror ni?

Båda mäter 10.

• Anonym (Lineeyes)
    Zara1992 skrev 2024-12-15 12:23:32 följande:

Vad tror ni? Äl +9.

Ser två på ditt med..???? hoppas det blir starkare imorgon! Man får ju en knäpp och vill ta ett nytt direkt 😂😂 men morgonurinen är ju avgörande såhär tidigt 😅
  • Anonym (.)
    Anonym (Lineeyes) skrev 2024-12-15 12:00:55 följande:

Vad tror ni?

Är det spök tror ni?

Båda mäter 10.

Wondfo går nästan alltid se något på, men det kan vara början på något. Hoppas kommande dagar visar starkare ☺️
  • Anonym (Lineeyes)
    Anonym (.) skrev 2024-12-15 14:07:25 följande:
    Wondfo går nästan alltid se något på, men det kan vara början på något. Hoppas kommande dagar visar starkare ☺️
    Aldrig kört wondfo innan, hade ingen aning om att det visar "vanligtvis". Det var ju deppigt.. 
  • Anonym (.)
    Anonym (Lineeyes) skrev 2024-12-15 14:20:00 följande:
    Aldrig kört wondfo innan, hade ingen aning om att det visar "vanligtvis". Det var ju deppigt.. 
    jag har inte själv använt dem men de är vanliga utomlands och på fertility friends forum förekommer de ganska ofta 
  • Anonym (.)
    Anonym (Lineeyes) skrev 2024-12-15 14:20:00 följande:
    det betyder ju inte att ditt inte är början på +🤞
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester