• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mammalie: testat mer?

• Knasten83

Mammalie: jag ser stegring från alla dagar!! :) du behöver inte oroa dig! Gud va härligt! GRATTIS!!

Jag inväntar mens nu, sen börjar jag med pergotime dag 5 i cykeln och hoppas på äl runt dag 14-17! :)

• Knasten83

Okej. Men verkar det som att det är stor risk att bebis har DS då? Hur känns det?
    Jobbigt med oron... :(

• Knasten83

Meja: kul!!! :) ätit det tidigare? Jag har precis fått mensen efter primolut. Nu på torsdag är det CD 5 vilket betyder att jag startar med pergotime. Sen hoppas jag på fin äl dag 14-17!!!

• Knasten83

Swea: men eftersom nackuppklarningen va bra borde risken ändå va liten, eller? Förstår att du är orolig och tänker mkt. Hoppas såklart på det bästa för dig!!! Uppdatera oss!

• Knasten83

Meja: åt 9 kurer innan dottern blev till. Har planerad inseminering i sep men kör pergo under sommaren:) hoppas det går snabbare än med dottern!!

Jag har Pcos.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester