• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Håller tummar och tår vännen!!!!

• Knasten83

Meja: ja visst är det lång väntan. Man försökte ju ett bra tag innan vi fick pergo också. Nu har vi inte skyddat oss sen dottern föddes och inget har hänt, två år i sep.

Har du alla symtom också som man får vid Pcos? Eller har du "bara" pco äggstockar?

• Knasten83

Nån som har test att sälja? Ute efter cb plus gravtest, kanske aco/preg också.
    Äl test av testlagret eller cb, eller RFSU.

• Knasten83

Binegar: blev inte du gravid? Eller jag blandar ihop det? Fick för mig att du blev gravid och lyckades fimpa.. Hm!?

• Knasten83
    sweasmamma skrev 2012-06-06 20:12:14 följande:
    fy för foglossning , jag har en disk i ryggen som bråkar , svinont!!

nej vi får svar om ett par dagar på provet , då vet vi va det är=) för bebis ville inte visa upp sina privata delar igår=)

ja det va obehagligt samt att det spänner och svider i magen efter !men inte ont eller så !glad att jag gjorde det då vi fick så hög risk för ds , man kan inte tro det är sant !! men nu lääängtar jag efter svaret som KAN dyka upp på fredag annars nästa vecka, väntan är ju VÄRST  
    väntan tar kål på en...
  • Knasten83

Swea: du är grym!! I vilket fall blir det ett efterlängtat älskat barn! Men förstår, det är en stor omställning om man får barn med speciella behov.
    Det går väl.. ;)
    Första kuren pergo nu, vill bara att äl ska komma så man känner att man gör vad man kan!

Kanske4; tack söta!!! Ja jag Ältestar. När vi försökte med dottern fick jag alltid äl dag 16-17, nu är det dag 11 så jag får bita mig i läppen! ;)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester