Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Es mamma: alltså jag testade först iförgår, och det va typ samma igår. Idag tycker jag inte att jag ser ngt så nej, Ingen stegring
Es mamma: alltså jag testade först iförgår, och det va typ samma igår. Idag tycker jag inte att jag ser ngt så nej, Ingen stegring
Ni är så söta som håller på mig!!
Min man skrattade i gårkväll när jag steg ur sängen 00:00 för att ta en ostskiva, så jäkla hungrig!! ;)
Aja, är det bara äl+7 kan ju mkt hända;)
Missjibs: men mina bilder är trixade, kanske därför?
Nellie; vad hände? Fruktansvärt??? :'(
Ville bara dela med mig om att de testen som jag visade också va spökplus. Det har inte ökat ett skvatt... :((
Helenmedh: testlagret
Fiiina bebisar tjejer!!! :)
Jag sitter här och vill typ spy på mig själv. Fattar inte vad jag håller på med, jag ville inte bli såhär nojig med test och va så jäkla fixerad!!!!! Och vad gör jag? Fixar och trixar och analyserar- NEEEEJ!!!! Jag vill inte, vill njuta av nu, strunta i om vi lyckas nångång igen. Jag vill inte säga att jag inte tar vara på nuet för det är jag faktiskt duktig på, har världens underbaraste dotter!!! Tänk att vi till slut fick den bästa/finaste/ljuvligaste!! Skiter i resten.. Bläääää
Snigo; precis som mina!! Jääääkligt störigt!!!
Håller med snigo, tortyr!!!
Mammalie: det ser ut som ett riktigt!!!!