• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-06-19 13:45:12 följande:
    ja, jag ser mest på de där uppe! men visst ser man 
    alltså måste det vara nått fel :(
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-06-19 13:47:45 följande:
    ser tydligt på understa .... men alltså ... ingen mens?
    nej ingeting :S det testet jag tog nyss syns tydligare nu men det är svårt o avgöra om det är färg eller inte men du ser ju att det är mega svagt rosa på översta ensamna stickan.
  • alexander2011
    Inelg skrev 2012-06-19 13:48:36 följande:
    Alex jag ser fortfarande och jag tycker mig se rosa sträck

Saga. Jag ser helt klart att där är nåt!!!

ok :) jag vet asså inte. det torkae ser man att det är rosa o den jag tog nyss på syns oxå nu men jättesvagt. borde vänta 1 vecka innna jag testar igen hahaha
    Charin84 skrev 2012-06-19 13:49:19 följande:
    jag ser ett svagt streck på det testet längst ner. Jag hade ett väldigt svagt streck i morse, tog sen ett nytt lite senare o det va blankt, men hade inte väntat med att kissa 3-4 timmar då om det spelar nån roll?

Jag har beställt andra stickor nu, tänker aldrig mer beställa från tl.
    jag tänker heller aldrig mer testa mer med deras. ska göra slut på de jag ahr sen blir det en ny beställning på bastpatest ist.
    OK jo svagt svagt :) 
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-06-19 13:50:43 följande:

alexander
    Tack :) syns ju :) sa ju det
  • alexander2011
    Charin84 skrev 2012-06-19 13:56:02 följande:
    Samma här, ska testa en gång till ikväll. Jag beställde från bastpatest förut, dom verkar va bättre iaf. Man skulle ju bara vilja ha tillbaka sina pengar från tl.
    ja de lovade mig penagrna tillbaka eller 40 gratisstickorfrån aprilbeställningen men jag vill ha pengarna tillbaka. men det har jag inte fått svar på om jag kommer att få
  • alexander2011

såhär såg mitt test ut när jag trixade det
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-06-19 14:08:42 följande:
    fan fan fan....så pinsamt så pinsamt.... Gråter
    haaa? vad nu?Obestämd
  • alexander2011
    Meja2011 skrev 2012-06-19 14:05:07 följande:
    Jag fick osså starkare idag, men efter 4 dagar känns det redan som om stegringen skulle ha infunnit sig.
    eller hur :( mitt är ju starkare sen jag började testa men va fasen. det ska inte behöva ta 5 dagar tycker man :(
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-06-19 14:10:46 följande:
    jag har varit rökfri i 9 veckor och ett dygn. igår köpte jag cigg och har rökt 3 st sedan igår kväll Gråter aah...jag blir så trött på att pendla mellan att äcklas av cigg för att i nästa stund kunna hoppa utför ett stup för en fimp,....
    men det gör ingenting. du ahr varit duktig som har klarat 9 veckor. det är inte illa. det är inte ovanligt att falla tillbaka. jag röker sj. lovade mig sj för 19 dagar sedan att jag skulle sluta och hur har det gått Obestämd
    du kommer att klara det. försök igen.
    har du varit i kontakt med med nån rökavvänjningskurs?  
  • alexander2011
    bewe skrev 2012-06-19 14:18:27 följande:
    Meja: Jag ser! Jag vågar inte hoppas på att det är något för mig längre, hade ett ynka test kvar som såklart hade små "hål" i sig, samma resultat som alla de andra testen men jag orkar inte ens analysera längre.

Måste bara fråga, jag har inte haft finnar på 3 år, någon enstaka som dykt upp då & då kanske, men nu har jag 6 stycken lite överallt i ansiktet som bara har ploppat upp på 3 dagar..
    Dessutom har jag haft "engångshicka" nu i 4 dagar.. alltså, jag har hickat EN gång, men flera gånger under dagarna..
    Är det någon som fått finnar i tidig graviditet eller "hicka"? 
    duuu, när jag var gravid innan jag plusade så exploderade finnarna i ansiktet på mig :( har aldrig problem emd finnar annars så jaaaa för mig var det ett tecken
    Meja2011 skrev 2012-06-19 14:11:34 följande:

är det bara inbillning?
    jag ser :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester