• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja2011 skrev 2012-06-19 14:24:40 följande:
    Näe jag tror inte på detta heller=/ 

Ehh ja du jag har haft invasion utav finnar, mhar säkert 8 st, intåt brännare, och visst jag har finnar annars, men inte så här många på en gång, och de minns jag att jag hade när jag väntade Meja.

Alex: Du gör det=) är det skillnad?
    ser ju på den understa men det är svårt o avgöra färgen, trixade. syns ju skillnad från den översta
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-06-19 14:25:35 följande:
    ja jag har bra kontakt med sluta röka linjen. men ingen kurs eller så.
    är det svårt för dig att sluta?

assåärligt talat. vetifan hur jag ska kunna sluta :S

jag avr på god väg. ahde trappat ner då sambon var hemmifrån 1 vecka, rökte max 3-4 om dagen ist för kanske 15 st men nuu när han kom hem (röker sj) så är jag tillbaka på ruta 1 :(
    MEN den dagen jag plusar slutar jag. det må¨let har jag iaf  
  • alexander2011
    bewe skrev 2012-06-19 14:24:35 följande:
    Jag har iofs ätit lite onyttigt den senaste veckan, men det har jag ju gjort innan också under mina finnfria 3 år.. så hm, mina test är iallafall slut nu, ska nog beställa från en annan sida nu, 
    men hickan undrar jag över, hicka i fyra dagar men som aldrig riktigt börjar.. 
    XD det där med hicka vet jag inte avd det kan bero på :S

beställ från bastpatest.se 
  • alexander2011
    Trixxy skrev 2012-06-19 14:37:23 följande:
    Dagens skörd från testlagret kom idag med LOT 120517............Plus 2 kasetter med LOT 120420... Dagen blir bara bättre och bättre.......
    XD HAHAHA, vafan
  • alexander2011

Määä ringde nyss till TL och till mig sa de att de inte var fel på dom . men de skulle skicka 20 st MED samma lotnr till mig för de hade inga andra med annat lot nr på lagret.

Till mig sa de att det INTE var nått fel på dom men jag skulle skicka tillbaka några av mina tester??
    aja skit samma. jag skulle maila kort på testerna. de har testat dom och det är inget fel. hur fan ska de ha det?

Hahaha de kände iaf igen min mailadress eftersom jag har bombarderat dom det senaste hihi.

lotnr 120517 är det som det inte är nått fel på men 120420 skulle det vara säljningsstopp på om jag inte minns fel för de var de fel på, inte alla men nån enstaka test   

• alexander2011
    Meja2011 skrev 2012-06-19 14:56:48 följande:
    men varför säger dem olika, dem har ju skrivit till mig att det ÄR fel på dem!

Och att så många av oss skulle få svaga streck och ingen stegring på ett par dagar stämmer inte, så det måste vara fel

vettifan vad jag ska tro sså :( trött jag blir
  • alexander2011

NU ska jag exprena lite hahahaha.

Jag har några andra stickor med ett annat LOT:nr. så nu har jag tagit 1 sticka av dom, 1 sticka av LOT:nr 120517 och ett äl test.

tog två stickor av ett annat LOT:nr o de visade verkligen INGENTING!!! inte ens en skugga. så det ska bli roligt o se om jag har stegring ist på äl eftersom mensen är 14 dagar sen idag OM jag räknar efter 30 dagar. hade mens sist den 5:e maj.

slänger in bilder om en stund på de testerna + de 2 jag tog innan som inte visade någonting. TROR bestämt att TL ska få ett argt samtal imorgon!!!!     

• alexander2011

Den översta är en av de nya som jag fick köpt av en annan. Den ahr inte samma LOT:nr som har diskuterats häinnne. den mittersta från de tester som jag har hemma som ahr gett mig svaga sträck i 5 dagar nu och den understa äl test. kanske äl igång ist?? men mittersta testet ser jag IRL ett sträck :( vad ska jag tro!

Dessa två stickor tog jag förut idag och de har nått annat LOT:nr, inget av de som ni nämner så de är de inget fel på. de gav inga skuggor alls. de är båda TL (översta är från en isärplockad stav)
  • alexander2011
    Amandasmamma2010 skrev 2012-06-19 23:11:10 följande:
    Jag ser på testet i mitten, Otrixat =)

mittersta syns på och de är de testerna som jag ahr använt i 5 dagar utan nån större stegring. skulle det varit nått så skulle det synts på båda blåa testerna :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester