• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kiara skrev 2012-02-11 08:30:10 följande:
    Hej på er! Jag brukar titta in i er tråd och läsa hur det går för alla....jag kände att jag vill hälsa och gratta alla er som fått era efterlängtade plus! är så roligt at läsa när någon plussar även om jag inte känner någon av er : )
  • sweasmamma
    Soffiie skrev 2012-02-11 08:51:26 följande:
    jaaa och det ska vara det känsligaste 10 mlu jag kommer aldrig mer lita på dem som sägs mäta tidigare
    nej verkligen inte...dom andra syns det ju verkligen mer på
  • sweasmamma

Bumpen1

GRATTIS GRATTIS I MASSOR TILL DIG !!!!!!!!!!!!!!! STOR KRAM

Radioactive.. tycker mig se nåt men sitter vid en kass data så ser inte om det är rosa eller grått..Hoppas =) 

• sweasmamma
    missmoneypenny skrev 2012-02-11 14:13:20 följande:
    Ser ni nått eller inbillar jag mig bara? Är på BIM -7  tror jag så borde ju egentligen vara alldelles för tidigt...

vågar inte gratta... har haft flera såna som vatt neg...färg som samlas =( MEN hoppas såklart det är plus för dig 
  • sweasmamma
    sweasmamma skrev 2012-02-11 16:45:14 följande:
    vågar inte gratta... har haft flera såna som vatt neg...färg som samlas =( MEN hoppas såklart det är plus för dig 
    det sista ser spök ut .. om du ska ta ett digitalt så ta TIDIGAST 4 dagar innan bim =)
  • sweasmamma

jag är kass i magen,fiser och sura uppstötningar samt rapar mkt pga illamående... starka äl test dock inte helt positiva.... min kropp lurar mig!!!!!! =(

• sweasmamma
    Zelmilainen skrev 2012-02-11 16:58:41 följande:
    haha, ok. hur tidigt uppkom detta symtom?

ja den verkar va ute efter att förvirra... :-/
    ja alltså det gör den för så här har jag mått sen innan äl så något skumt är det ... men nu hoppas vi att jag kan hamna på äl+10 snart så man kaaanske kan få hopp om en grav =)
  • sweasmamma
    Zelmilainen skrev 2012-02-11 17:08:27 följande:
    hehe, hoppas hoppas. ja ska testa på ons, 4 dgr innan bim... men har bara en lutealfas på 11-12 dgr numera, så ja vet att d antagligen ej visar nåt då. men kommer ej kunna hålla mig längre haha.
    nä klart ... jag kör min första månad med borago så åååhhhh va jag hoppas!! 
  • sweasmamma
    Zelmilainen skrev 2012-02-11 17:29:10 följande:
    ja tror ej på såna där saker, men hoppas verkligen för din skull att d tar sig
    jag tänkte testa då jag har kort cykel så det kan ta längre tid för slemhinnan att bygga upp sig ,med borago hjälper man till. Jag tänker testa och ge det en chans iaf =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester