• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

testtokig skrev 2012-02-13 18:28:14 följande:
    Sweasmamma:

Jag är på BIM-7 el 8 och jag tog ett CB för en timme sen och knäppte kort efter 5 min. Mitt plus synds nästan men efter lite trixning så ser man det ännu mer.

så ditt är ju klart positivt i mina ögon Skrattande

Här kommer mitt bidrag:

BIM-7 el 8

Ser mitt ut som spök?
    alltså jag tycker ju det ser ganska brett ut va??
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-02-13 18:34:09 följande:
    swea : ja såg dina testbilder... alla 3 visar juh plus??  e de samma test*??
    ja trixa alla 3 iaf.. ^^ tyckte dom såg för breda ut för att vara spök???

jaa samma test , ja man ser men jag är så skeptisk ändå ju  =)
  • sweasmamma
    Soffiie skrev 2012-02-13 18:36:24 följande:
    ett gammalt  cb som var positivt,,  så jag tror på dig swea

ja det va svagt =)
  • sweasmamma
    MissMollis skrev 2012-02-13 18:38:00 följande:

Go kväll tjejer! Har inte skrivit här på jättelänge för jag har kännt mig så stressad över att det aldrig verkar bli vår tur. Så denna månad testade jag Borago o har varit lite glad för jag har äntligen haft en PMS-fri månad. Idag bim -3 o test igår tvärblankt, test i morse blev så där sjukt irriterande att det blev ett streck som bara syntes under lampan. Har varit arg hela dan på att testlagret får spök, men nu alldeles nyss fick jag detta????!!!! Ser ni?? Det kom ett streck dock svaagt men efter typ 3 min. Kan det va sån skillnad under en dag? hjäälp
    2 bilder samma test:

POSITIVT!!! jag har också testat borago denna månad =)
  • sweasmamma
    testtokig skrev 2012-02-13 18:38:48 följande:
    Ja när man vinklar skärmen lite bakåt så ser jag också att det är brett, nu när jag kollar på testet så är pluset borta..

Vilka symptom har du swea?

Jag har molvärk i livmodern och i ljumskarna och bröstvårtorna är rejält ömma.
    mitt plus va kvar i ca 2 timmar men nu borta också =(   jag har molvärk,trött ömma bröst och liite lätt illamående men ... ja ...
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-02-13 18:51:36 följande:
    såå tjejer.. ja tror ja hade ÄL igår.. dock inte helt 100 %
    va tror ni om mina chanser??

onsdag - sex 1 gång
    torsdag - sex 2 gånger
    fredag - sex 2 gånger
    lördag - sex 0 gånger
    söndag - sex 1 gång
    måndag - sex 1 gång

nu borde det väl ta sig??
    oj shit va du har legat i .. ha ha ha,vi fick till det 5 dagar innan äl och äl dagen =)
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-02-13 18:53:59 följande:
    hahah jooo asså ja har sagt t gubben att du jävlar... han får ledigt en stund framöver :P 

men nu borde de väl ta sig eller???
    ja man tycker ju det !!! ha ha ha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester