• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lillabambi skrev 2012-02-14 10:59:34 följande:
    spännande.... ser bra ut
    hoppas ju iaf !!! ååhh hade vatt såå kul att plussa på riktigt idag ,plussade med dottern alla hjärtans dag 2008
  • sweasmamma
    mamma Linder skrev 2012-02-14 11:08:18 följande:
    Sweas beställ stickor från testlagret
    har bara kontanter,inget på kortet ..... men köper ett rfsu och testar det ikväll tror jag 
  • sweasmamma
    Fridhaa skrev 2012-02-14 11:23:03 följande:
    Ringde MVC trodde de skulle kanske ta in mig och testa tidigt MEN jag fick snällt en tid på Måndag Cool härligt!!!
    men ååhh drygt =) 

när har du bim? har jag frågat det =) ? 
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-14 11:27:12 följande:
    Åh, jag är ju så störd!!! Har plussat, inga test kvar, men sitter här och vill beställa fler tester... Normalt???
    ja normalt.. onödigt ja!!! =)
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-02-14 11:31:57 följande:
    RFSU testa tidigt eller vanligt?
    dom har bara en sort i butiken där jag bor... lila och vit förpackning ?
  • sweasmamma
    Fridhaa skrev 2012-02-14 11:35:45 följande:
    Det är den testa tidigt. Jag försöker få tag på den men Ica har bara de rösa :/
    ja jag vet .. men såg dom hade typ 1 kvar i affären där vi bor,tempo så jag ska springa bort och haffa det nu =)
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-14 11:43:45 följande:
    Nä, det finns bättre saker att lägga pengarna på :) eftersom jag bestämt att den ska stanna den här gången så är det mycket som ska inhandlas... Vi skulle ju inte ha fler barn så har ju gjort oss av med allt!
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-14 12:08:02 följande:
    sweasmamma Solig ja spring o hämta testet bummssss

ser på ditt test idag oxå, det kan väl inte vara spök eller, åhhh spännande  
    hmmm vet ju inte =) men jag ska köpa ett test nu ,inte dricka nååågot !!!
  • sweasmamma
    Radioactiive skrev 2012-02-14 12:21:09 följande:
    Men jag blööööder ju blir tokig, vet man kan ha "mens" fast man e gravid. men fattar ingenting ändå haha :)
    så detta är typ inte min riktiga mens jag har nu då? och de är nog nte mf heller då eller?

ojojoj ja stuttsar nästanSolig
    ja alltså som sagt genombrottsblödning ?? för jag ser ju på alla test och dom är rosa ju 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester