• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

nej det va inget där... jag sa ju jag skulle bli besviken ,jag känner mig själv =(

• sweasmamma

bim den 20:e =) men fick ju såå fina streck igår men nope!!! köper ett rfsu och testar EV ikväll annars imorgon bitti !

men jag kände det på mig =) det va för bra för att vara sant =) 

• sweasmamma
    Cataleya skrev 2012-02-14 10:25:59 följande:
    men tänk också vännen, att när det är såhär tidigt så skulle du testat på en gång på morgonen. hoppet behöver absolut inte vara ute, för dina test igår var riktigt fina!  ja menar du har 7 lr 8 dagar kvar till bim, och de står ju faktiskt på alla test man ska testa med morgonurin om man testar innan :)
    ja jo jag veet ... men man kan inte komma undan det kraftiga besvikelsen som sköljer över en =)

har ju verkligen ömma bröst också ... men OM det nu va spök igår...HUR KAN DET BLI SÅÅ TYDLIGA SPÖK??? 
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-14 10:27:25 följande:
    Ja lyssna nu på Mini!! =)
    japp ... nästa cb jag någonsin tar blir digitalt OM mensen skulle bli försenad någon gång 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-02-14 10:38:32 följande:
    Det är ju ingen nyhet sveasmamma... Tyvärr...
    Jag har själv haft jättetydliga spök, och flera med dig och mig... Obestämd
    ok... men klart man kollar lite extra då jag fick de strecken igår...
  • sweasmamma

jag brukar ha ömma bröst efter äl MEN inte så här.... men som sagt får avvakta och se helt enkelt 

så här såg det ut inne iaf om nån vill se

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester