• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

helenemedh: asså din bild e suddig men trixade o då ser det ut såhär
  • alexander2011
    linkmamma skrev 2012-07-16 19:48:24 följande:
    men det är ju ett digitalt test. de kan väl inte visa svagt eller?

nä det är just det men varför visar den en ruta där sträcket ska vara. som sagt har aldrig sett ett sånt innan
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-17 23:25:33 följande:
    Hoppas: ja, det är som vanligt. Inga känningar.. Inget nytt. Minus på testen och äl+9 imorgon.. Vet, tidigt än men känner det på mig. Blääää
    Nej nu ska år du inte ha den inställningen. du kommer lyckas och det är snart hopas jag.
    förstår din frustration Rynkar på näsan

Jag tror heller inte att jag är gravid denna månaden, känns precis som annars :S men nån gång så. får inte ge upp bara. äl+8 idag Solig 
  • alexander2011
    mammelie1891 skrev 2012-07-18 09:11:54 följande:
    BIM -2 (Äl + 12), fortfarande inte testat. Såååå nöjd över mig själv. 
    (men hade jag några tester hemma hade jag nog redan testat... Tungan ute)

duktig du är :) jag ska testa ev på fredag :)
  • alexander2011
    mammelie1891 skrev 2012-07-18 09:26:04 följande:
    Vilken dag e du på på fredag? (jag har BIM då).
    Har du ätit nåt för att korta din cykel? Eller hur går det? (tusen frågor, haha)

Det går bra :) JA jag prövade rosenrot denna månaden med apiforce och aco-kvinna med folsyra och cykeln kortades minst 17 dagar :) har en cykel denna månaden på 31 dagar. normalt hade jag innan 30 så det hjälpte verkligen.

fick en rosa flytning dagen innan äl och en röd blödning vid toabesök på äl dagen :) har aldrig haft så innan men då är man tydligen som mest fertil. lite ovanligt o få blödning enligt bm men inget farligt.

på fredag är jag på äl+10 :)   
  • alexander2011
    Lizz89 skrev 2012-07-18 09:01:33 följande:
    Tog ett till test idag på morgonen, syntes typ inget.. kollade ja noga så kunde ja ana något. De va inte alls lika tydligt som igår :/ fattar inget. Drack iof ganska mkt saft m.m igår, om de kanske hade någon som slags påverkan. vad tror ni?? bilden är på testet från igår.

Har du nån bild på dagens test. den igår syns det bra på tycker jag så jag tycker inte du ska oroa dig. du kommer säkerligen få starkare omorgon :)
  • alexander2011

Lizz89: här är din bild trixad från igår. saften ska du inte bekymmra dig om. det ska inte påverka testet
  • alexander2011
    hanu01s skrev 2012-07-18 09:39:15 följande:
    Alexander: Får jag fråga vad gör den där apiforce? Måste man kombinera med rosenrot?

Nej det måste man inte men jag testade det. om det gör nån bättre inverkan vet jag inte men apiforcen kan hjälpa en att bli mer fertil så det skadar ju inte o testa. den ska bara ätas från mensen till äl, samma mer rosenroten
  • alexander2011
    hanu01s skrev 2012-07-18 09:43:36 följande:
    Ok =), Tack... Hoppas att du plussar!...

Tack så mycket :)
  • alexander2011
    Loppan8604 skrev 2012-07-18 09:45:25 följande:
    Hur kort kan perioden mellan äl å mens vara som kortast utan att de e konstigt?? Ägget måste ju ha mindre chans att fästa ifall den e för kort ju! Har inte haft min äl ännu å har 11 dagar kvar till bim om ja nu har bim när ja tror vill säga!!:(
    har du testa med äl tester. alls får inte helt positiva äl tester vad jag har förstått utan då ska en gå efter den starkaste, eller? rätta mig om jag har fel. men jo det är som du säger. ju kortare cykel mellan äl o mens kan bli svårare
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester