• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ähhh :( lägger mig nu. får se om jag testar imorgon om mensen håller sig borta. har sån satans mensvärk o ont i ryggen så mensen kommer väl :(
  • alexander2011
    Stella 78 skrev 2012-07-24 23:11:06 följande:
    Alex, svårt att se på bilderna. Såg du något själv?
    Inte på den nyaste men den innan :( ahh vad frustrerande. slänger in ett test imrogon iaf men är rädd att mensen kommer. drar i höger ljumske,spänner i hela magen o ont i ryggen så tant kommer väl på besök Gråter FANN kan det inte bli våran tur snart :(
  • alexander2011

åhhh :( verkar osm om jag kommer få mensen tidigare denna gången. fick rosa/rött i morses o sen lite ljbrun flytning sen ingeting. känns inte som mensen ska komma men den kommer väl imorgon säkert :(

Är lite förvånad att den kommer tidigt ifs eller på pricken. har inte gjort det sen ja jag vet inte när. har haft oregelbundne i snart 1 år 

• alexander2011

ifall ni undrade . har inte avrit inne på ett par dagar men mensen kom på dagen igår :) är bara så glad att den kom så gott som regelbundet denna gången 1 dag sen bara !!!!!
    nya tag denna gången. försök 10!!! 
    nu jävlar ska vi lyckas!!!  

• alexander2011
    telgebo skrev 2012-07-27 21:10:00 följande:
    Du har regelbunden mens, 4 dagar före till efter är regelbundet.

Synd att det inte tog sig denna gång, önskar lycka till på försök 10.

denna gången är andra gången som den är regelbunden på närmare 1 år :S så jag ahr inte regelbunden
  • alexander2011
    lilaemma skrev 2012-07-28 11:23:17 följande:
    Andra gången den är regelbunden? Så kan man väl inte säga? Om något ska vara regelbundet så måste det ju "som regel" alltså att det är så det är oftast, inte två gånger...

Hur menar du???

menar asså att jag vanligtvis hade en cykel på 30 dagar. efter förlossningen så har jag haft en väldigt oregelbunden mens. allt ifrån 30 dagar till ca 45 och mensen ahr även hoppat över en gång.

Om jag jämför med min regelnunda cykel så har jag nu haft mensen  gång på ca 30 dagar och nu 31 dagar 
  • alexander2011
    telgebo skrev 2012-07-27 23:38:16 följande:
    Förstår inte.

Tex om du har en cykel på 28 dagar säger vi och du får mens på dag 24-32 så är den regelbunden.

har ju inte haft så under denna tiden. kan ju ha allt mellan 30-45 dagar eller ibland mer så den har hoppat lite hur som helst. om jag ämför med min vanliga cykel på exakt 30 dagar innan jag blev gravid så har min mens varit oregelbunden
  • alexander2011

Nu ä mensen över :) försök 10 denna gången. hoppas det blir nått denna månaden ist!!!!!

• alexander2011
    Eveliina11 skrev 2012-07-29 15:33:44 följande:
    Och en till sak som är intressant, hur visste ni när ni hade ÄL, använde ni ÄL test, kolla ni sekret osv

Asså jag testade med äl tester o fick superpositivt dag 14 och på äl +28 plusade jag mega svagt!! dvs på bim+12 med testlagrets stickor
  • alexander2011
    Lizz89 skrev 2012-07-30 16:23:36 följande:
    Sen nyss tog ja detta.. =) Har dock börjat fått ont i korsryggen nu :( hoppas inte på missfall.. är på bim+1

dålig bild jag vet.. test ifrån billiga tester tog jag nu. hållt mig i 4½ timme. Rfsu högst upp tog ja i morse och de under är från igår.. Lika stark typ.. 

Jag visste det :) åhhh GRATTIS :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester