• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

åhhh kan inte tiden gå lite snababre nu!! är bara på dag 7, denna gången testar jag inte rr och apiforce. blev slarv och nu känner jag att det inte är nån ideé denna månaden :( hinner nog lixom inte göra nån verkan direkt på ca 7 dagar.

vad många det är som har plusat :) GRATTIS till alla er.

Nu ska det bli våran tur denna gången, som vi längtar   

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-08-01 12:21:03 följande:
    Alex: jag tycker också tiden kan gå lite snabbare ;) är på dag 11 idag.
    redan :) ja nu får dagarna gå snabare :) får hoppas denna gången att det blir nått ist
  • alexander2011
    Lizz89 skrev 2012-08-04 10:16:39 följande:

oj flev fel.. Här är länken.

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m66047235.html  

jag har oxå blödit efter 6 och blödde sammanlagt 3 ggr en gång ganska kraftigt men jag har ju ett levande bevis till att det inte behöver vara missfall. avvakta o ring efter vul. de borde se nått ev om 1,5 vecka :(
  • alexander2011
    LindaMagnusson skrev 2012-08-04 15:32:44 följande:
    vad tror ni? strecket är mer rosa i verkligheten än på bilden och det dök upp efter nån sekunder=)

AHHHHH vad är det jag ser :) äntligen :) har väntat  så på att det ska bli eran tur hihi GRATTIS Solig hette innan btw carmat85
  • alexander2011
    LindaMagnusson skrev 2012-08-04 18:45:24 följande:
    Ja du ser rätt :) så glada vi är nu när vi på dagen försökt i 2 år.. Hur mår din lilla prins? :) när föddes han?

han föddes den 22 aug -11 Solig så han fyller 1 år denna månaden Hjärtaåhh avd glad jag blir för din skull. har funderat många gånger över hur det har gått för er om ni har lyckats än osv :)
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-08-04 18:49:27 följande:
    stopp!!!!!! har du plussat ??? GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!!

och carmat ??? när fick du ?? 
    läs nedanför
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-08-04 19:04:33 följande:
    jag täänkte det , trodde du fått nyss "oj NU har jag missat " =) 

HAhahaha XD  nä du. här har vi inte lyckats än. är inne på försök 10 nu :( hade avslag i 5 veckor sen körde vi på, mensen kom 1 vecka senare o sen testade vi igen. sen har vi försökt sen sep nån gång :S
    känns sååå jävla drygt.

läste nån stans att man har svårt att bli gravid om man har B vitamin brist :( jag tror jag har det eller är rättare sagt säker. tappar hår som FAN efter förlossningen. tror hälften är tappat drygtGråter att en sån enkel sak kunde kanske vara lösningen
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-08-04 19:04:33 följande:
    jag täänkte det , trodde du fått nyss "oj NU har jag missat " =) 
    asså jag o LindaMagnusson pratade en del när jag försökte bli garvid sist gång innan alex blev till :)
  • alexander2011
    Gummsan skrev 2012-08-04 21:11:16 följande:
    Jag har följt Alexander2011 Från start och även jag tycker det känns som en evighet. Följde henne och sweasmamma mest här och längtar man så gör man. Ge er inte på henne! Hon är en dundergo tjej verkligen! Och jag hoppas verkligen hon får sitt plus snart. Stötta, inte klanka ner.

Tack gummsan, det värmer HjärtaGråter
    sweasmamma skrev 2012-08-04 21:25:20 följande:
    ja som sagt vi försökte i 9 månader och det va länge för oss, vi ansåg oss ha svårt att bli gravida då det tog "så lång tid" och när man är på sitt 8-9-10 försök så kan jag förstå att man skriver i svårt att få barn tråd !

precis, vadå finns det  en oskriven regel som säger att man måste ha försökt i flera år innan man får skriva i svårt att bli gravid tråden? Jag tycker detta är sårande :( för MIG fakt
  • alexander2011

forts..

Fakt iskt så känns det som en evighet. sen förstår jag att det finns människor som har verkligen har kämpat i flera år. känner flera st själv och jag vet hur tufft det kan vara. jag lider med er. jag hoppas verkligen inte att det ska behöva ta flera år för oss denna gången

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester