• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy skrev 2012-02-15 10:41:19 följande:
    kanske har ett samband det där. att nu när vi alla försöker få barn så har vi sex, men är vi kåta under tiden? (ursäkta). för jag tänkte att livmoder halsen vidgas ju om man är upphetsad...äsch jag vet inte...
    ja men absolut !!! jag menar,jag och maken hade otroligt bra sex igår,vi släpper ju loss när vi inte försöker ju 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-15 10:57:00 följande:
    blir så frusterard. verkar som äl kommer senare denna månaden. dag 16 o inget positivt äl test.
    de visar starkare på morgonen o svagare på kvällen :S 
    testar du däremellan ?? för jag fick stegring fm,pos em,neg kväll
  • sweasmamma
    piglettjejen skrev 2012-02-15 11:00:36 följande:
    Upptäckte nyss mens på väg depp!

Det jag gläds åt är att min cykel verkar vara normal efter mitt tidiga mf i januari.

Nej nu måste jag ta en paus och fokusera på annat...
    mens på väg??inte fått den än ?bim?
  • sweasmamma

tror på allvar jag blir sjuk nu !!! mår illa och frusen samt feberkänsla =( och jag mååååste jobba denna veckan !!!

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-15 11:49:28 följande:
    jag har testat morgon o kväll typ 10 och 20-21 på kvällen.
    det var nån dag som jag inte hade testat men du ahr sett hur min atester har sett ut..de är fortfarande så men inte positiva :S vet inte om vi har missat eller om den inte har kommit än..känner ingeting nu men har känt av äl innan tror jag. har haft typ äl flytningar för några dagar sedan så jag vet inte vad jag ska tro. är frustrerad bara. måste vara apiforcens fel 
    jag testade 10,neg 15 pos 20 neg 
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-15 12:00:24 följande:
    jag blir nästan lite arg på min kropp nu!
    Kan man få ÄL när man är inne i sin 13e vecka på cykeln?????

Tog detta ÄL test nyss, inte morgonurin.

13 vecka??
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-15 12:03:30 följande:
    ja det är 13 veckor sedan min senaste mens. 
    Har SANSLÖST oregelbunden mens nämligen.
    Förra året hade jag 6v, 7v, 13v, 9v och nu är jag inne på min 13 vecka utan mens.  
    ahaaaa.... så ingen mens men äl?? har du tagit gravtest 
  • sweasmamma
    mellans skrev 2012-02-15 12:08:37 följande:
    Sitter å funderar på om jag hade äl tidigare än jag trott..för känner en konstig känsla i kroppen och ont i nedre delen av magen..skulle ha äl testat men glömde köpa. fick äl-flytningar under förra veckan, sen äl känningar under hela helgen..så jag trodde jag fick äl på söndag för då släppte det.men kan jag ha haft äl tidigare?tog ett gravtest och tyckte jag såg ett svaagt streck..men det är nog bara för att jag vill att det ska vara där Glad
    BILD
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-15 12:14:07 följande:
    Det närmast grönt är kontrollstrecket. 
    Just detta är vad jag hatar med test av detta slag. Att man måste tyda dem. Ska båda streck vara lika tjocka också för att det ska vara en riktig ÄL stegring? 
    ENL MIG ÄR DET POS
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester