Together90 skrev 2012-02-16 07:45:46 följande:
Asså jag blir lite irriterad på er tjejer, det låter som att när man undrar om någon är skengravid då är man världens elakaste. Vi ska ju vara ärliga emot varandra och detta var bara en tanke.
Swesmamma har skrivit här inne sen hennes ägglossning om hennes graviditetsymtom.
Men jag tycker testerna ser negativa ut och därför skrev jag så, inte för att vara elak.
Det är inget "fel" att vara skengravid utan det händer när man vill vara gravid så himla mycket att man lurar kroppen att tro att man är det och därför blir mensen till och med i vissa fall utebliven.
Kroppen och hjärnan arbetar så. Det är inget taskigt eller elakt och visar definitvt inte att man är "knäpp" som sweasmamma sa för det är man inte.
Jag har säkert någongång också varit skengravid det är inget fel med det.
min mens uteblir aldrig !! KLART jag vill bli gravid,precis som du ville och alla andra i tråden !!!!men jag vet att jag kan bli gravid,och blir det inte denna gången så nästa eller nästa .....såå stressad är jag inte ! och jag mår verkligen illa osv ,men vadå man kan väl vara sjuk ???
du va ärluig ja. men jag kände mig sjukt nertryckt,precis som om jag bara ahittar på,,,,det gör jag kanske!!???