• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Together90 skrev 2012-02-16 07:54:29 följande:
    Okej skit samma.
    Du är säkert jätte gravid så det skriker om det.

Jag orkar inte ens lägga ner energi på folk som bara dampar loss när man inte strycker dem med hårs! 
    det har jag aldrig sagt !!! jag har heller inte sagt att jag är gravid!!! jag la upp mina symtom då jag inte mår så bra!! någon kanske känner igen sig om det skulle vara något fel på mig !!! jag kanske är skengravid men JAG tror inte det ,tror att det är något annat !!

jag "dampar" inte heller,fel ordval! men om du nu retar dig på att jag skriver hur jag mår så måste du ju inte kommentera det , vill dra mig till minnes att du fått mkt stöd av både mig och andra i tråden ... varför då inte göra detsamma 
  • sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-16 07:50:53 följande:
    Blir inte mycket bebisbakning här

Mår inte alls bra, frossa som tusan och skakade så hela sängen rörde sig, smått ont i halsen och feberkännsla.
    Kommer inte orka mera sex nu

Äl-testerna visade ju pos igår och då hade vi mys och visade pos i morse kl 6 och vi mös då med men eftersom dom fortfarande är positiva betyder det väl att vi MÅSTE ha mera sex???

Är så matt i kroppen och ont i hela kroppen. Bara sexet idag var en pina    

Ska försöka klämma i mig en macka och ett glas mjölk men känns som man blir illamående bara av tanken
    Det skiter sig säkert nu       
    det räcker nog med det ni haft vännen !!! 

tvinga dig inte till mer,hoppas du mår bättre snart  {#emotions_dlg.flower}
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2012-02-16 08:05:41 följande:
    Det var ju det jag försökte göra, men du bara kasta det ifrån dig..skengravid kan du absolut inte vara sa du.
    Så min hjälp var inte den hjälpen du ville ha.

Jag vet inte vad jag ska säga till dig, som stöd? Jag vet inte vad du vill höra ifrån mig.
    Jag stöttar er alla gärna men när det låter orealistiskt så finner jag ingen mening att skriva något alls.
    Jag vill inte få att ha för höga förhoppningar.

Jag är ingen elak person, jag vill inget hellre än att alla ni ska lyckas och bli gravida.         
    men det förstår jag ,man kan kanske framkalla symtom.... jag vet inte!!! jag tycker bara skengravid låter som något psykiskt och jag blev bara ledsen !!!

jag tar emot ALLT stöd och ja jag stressar kanske upp mig varje månad för jag så gärna vill. JAG tål sanningen men det kändes som allt hopp rann ur fingrarna på mig bara !!

jag har inte sagt du är elak ,du tror inte jag är gravid,och det är okej ,jag tvivlar också starkt men just ordet skengravid,jag brusade väl upp och det ber jag om ursäkt för men utan hoppet varje månad har jag liksom ingenting  
  • sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-16 08:08:05 följande:
    hoppas det. Hur går det för dig?
    vet inte .. inväntar mensen ! bim-3 el 4
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-16 11:30:01 följande:
    Jag har ju otroligt oregelbunden cykel och igår fick jag vad jag trodde va mens men så har jag fått såhär i 3 dar... Ytterst svagt alltså. Men det är nog som ni säger att det bara är skugga.
    Har inte ont men blöder nog ganska normalt..
    jag är här, men mer i tysthet idag !!

ser på ditt test idag igen ! 
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-16 12:16:03 följande:
    Mår sååå illa idag... Får nog ta mig till Apoteket... Är det ett band i varje förp seaband? Eller är det 2 st för 145 kr?
    1 par alltså 2 st 
  • sweasmamma
    tillökning önskas skrev 2012-02-16 12:35:09 följande:
    Tror ni det finns något här? Har testat sedan äl+6 och det här är äl +12. Fick "inte gravid" på CB digital

(kolla resten av testen i tråden www.familjeliv.se/Forum-1-289/m63502187.html)

Traderatest oredigerat:

Traderatest redigerat:

Apotekets test oredigerat:

Apotekets test redigerat:

ser nåt på sista men verkar sitta ganska långt ut
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-16 12:49:10 följande:
    Swea: vilken dag är du på nu? Testat idag? Fortfarande illamående?

Jag ska satsa på nya cykeln nu och glömma denna så mina tummar kniper för dig och alla andra nu som närmar sig bim!!
    bim-3 el 4 ! inte testat (vågar man säga att man är illamående?? ) dock inte så ömma bröst längre 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-16 12:58:46 följande:
    Swea: okej. Klart du vågar!!!! Jag mår väldigt ofta illa, men jag har katarr mellan varven så jag har lite svårt att bedöma vad mitt illamående/ sura uppstötningar beror på.

Ska du inte testa mer?
    ja jag tror faktiskt jag har fått ganska kraftig magkatarr jag också !!

nje tror inte det !dom är ju negativa,mina test =) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester