Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Swea: hur gick det med blodproppen??
Ja, jag har ont också.. :(
Busungar: nej, pergo?
Swea: hur gick det med blodproppen??
Ja, jag har ont också.. :(
Busungar: nej, pergo?
Swea: man vet ju inte, det är lite levrat blod och klumpar, annars som vanligt. Hoppas på juli-plus nu! :)
Skönt att medicinen hjälper dej. Det lät verkligen inte trevligt det där, stackare! Du verkar va en sån olycksfågel som jag, finns det ngt att råka ut för- då gör jag det! ;)
Busunge: nä, tror inte det. Det är tydligen ganska ovanligt att man ens reagerar på det fast jag läst om en hel del som gör det. Min man märker det tydligt, frågar mig hur jag mår för jag verkar så "inbunden" och nere vid den tiden. Lätt till tårar och får paniksymtom. Vaknar av andnöd och blir rädd för att somna osv..
Mammalie: åh din stackare!! Skickar en KRAM!! Trist att ni måste vänta nu men bra att ni ska bli utredda. Jag e glad att vi har den biten över.. Glad att vi tog tag i det och gjorde det! Så vet man iaf.
Det går inte så bra. Trots mina svaga plus på både tl och cb fick jag mens idag, en dag innan bim..
Mammalie: tack! Ja du kan väl hänga med oss iaf!? ;)
Inte fattat det där med att det kan visa pos på gravtest om det blivit befruktat men inte fäst? Det börjar väl inte produceras Hcg förän det fäst?
Tack för era svar. Då kanske ngt va på gång, tur kroppen är så finurlig så den tar hand om det som inte är meningen :)
Då börjar den eviga väntan igen. Fast denna väntan är inte värst (mens-äl), nästa är värre (äl-bim)!!
Jess: ja det blir pergo. :)
Eftersom mannen ska resa bort nästan hela augusti så vet vi inte om vi får chansen den månaden så då hoppar vi pergo, vi tar denna månaden som sista.
Sen hoppas vi att det blir inseminering i sep ju, om det inte tagit sig vill säga ;)
Meja: börjar med pergo på ons eller tors, du då? :) hade varit kul o följas åt!! :))