• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tessan1980 skrev 2012-06-26 15:00:32 följande:
    Lyckades hålla mig i 2 timmar!!!

Nu vågar jag med tro!!!
    GRATTIS!!
  • Knasten83
    Meja2011 skrev 2012-06-26 16:51:56 följande:
    Knasten: aha då startar du tidigare än mig;) är bara på dag 5 med provera, då det är ju minst 12 dagar kvar tills jag ska börja med pergo:/
    Näää?? Åå, störigt...

Jag vet inte hur jag ska räkna riktigt (hur jag nu kan va så glömsk? ätit detta i 8 månader 2009) haha! Men jag fick bruna flytningar i lördags, rött blod i söndags. Onsda är antingen dag 4 eller 5... hm.... hur hade du gjort? 
  • Knasten83

Meja; jag har också hört att det är från första bloddagen, så jag kör på det -börjar på torsdag. Tycker du ska göra detsamma.

Har ni försökt så länge? 6 år!?!?

Drömmaromsmått: jag har också hört att det inte är sådär jätteviktigt att det blir exakt dag 5 men man vågar ju inte leka med det. Man vill så gärna och då vill jag göra det så rätt jag bara kan.

• Knasten83

Meja: det va ödet!! :)
    Lite som mig. Inte haft ngt skydd med exet, försökte dock inte aktivt.
    Sen träffade jag min man och vi gjorde utredning, åt 8 kurer och Hedda blev till en behandlingsfri månad efter de 8! :)

• Knasten83

Meja: tänkte säga detsamma till dej - vilket fint namn er dotter har!! :))

Har din nuvarande barn sen innan?

• Knasten83

Zjn: det är jättevanligt att man blir gravid nästan direkt efter grav. Faktum är att det är betydligt lättare då för livmodern är redan så inställd på bebis sen tidigare..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester