Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Gummsan: du tänker på att medicinen skulle skada va? Fast är den receptbelagd hoppas man verkligen att läkaren tagit hänsyn till din bebis!!
Gummsan: du tänker på att medicinen skulle skada va? Fast är den receptbelagd hoppas man verkligen att läkaren tagit hänsyn till din bebis!!
Meja: hahaha! Vi brukar skoja om det! Min man skrattar och säger "tänk om.." sen avslutar han med "...det är inte roligt!!" haha! Panik! Fast himla coolt!
En vän till mig fick trillingar!!
Jag tror att man ser en riktig stegring om det är en graviditet. Ser man bara en gnutta på 2-3 dar är det nog spök.
Hotshotbaby: jo men då är det en annan femma. Tänker på alla som undrar om det är spök dag efter dag. Jag tror man märker det. Fick själv spök förra mån, fick både med tl och cb. Men det ökade aldrig så det va inget
Hotshotbaby: ser pos ut tycker jag!! :)
Åh så jobbigt o inte veta! Know the feeling! ;)
Jag har köpt nya test från tl, ska ta ett imorgonbitti och se om jag får utslag ( har mens så jag ska bara testa för skojs skull så jag har ngt att jämför med senare ;)
Skumbanan: börjar en kur imorgon med pergo. Sen tror jag inte vi kommer ta i augusti för mannen är bortrest så mkt och då hinner vi kanske ändå inte. Sen är det tänkt bli inseminering i sep. Så en kur (denna) till lutar det åt :)