• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

god natt kära vänner !! nu ska denna kvinnan gå och lägga sig brevid bästa prinsessan och sova gott =) syns imorgonHjärta

• sweasmamma

hallonbilar!! GRATTIS!!!! alla här inne vill ha barn ,sen om det är 1,2,3 eller 7... vi glädjs åt ALLA plus!!!! känn inte så vännen !!

Fridhaa,NEJ ,kasta bort tanten åt väster!!!!

radioactive.man ser ju streck på dina tester,ja man kan få svaga test om det är X! jag hade kollat upp det INNAN det (om det skulle vara x) bli värre! 

• sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-17 07:14:38 följande:
    jo, um, jag har..ju...5 stycken :) Så nu vet ni, hallon gör ett fotbollslag :P
  • sweasmamma
    Cataleya skrev 2012-02-17 07:13:39 följande:
    Har du testat något mer ? :) och hur mår du ? hoppas på bättringsvägen
    inte testat mer! mår mkt bättre idag tack !! ingen feber=) så ska snällt gå till jobbet idag ,tack som frågar =)
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-02-17 07:19:19 följande:
    Mini Leoni: Riktigt fint skrivet verkligen! Tummen upp för ditt inlägg.
  • sweasmamma
    Shandi skrev 2012-02-17 07:41:59 följande:
    Dagens skörd. Fortfarande lika vitt och tråkigt, vad jag kan se. Jäkla skit!

försökte trixa men får inte fram nåt =(
  • sweasmamma
    Shandi skrev 2012-02-17 07:51:52 följande:
    Ja det är testlagrets. Tror jag har iallafall 10 test kvar så kommer nog pinka många gånger i helgen ;) Fick nu nåt jag trodde var nidblödning precis 7 dagar efter äl, typ en femmas storlek, därför var jag så säker! Bara därför är det säkerligen ingenting! Haha. :)
    som sagt det är vanligare att plussa runt bim =) så länge mensen inte kommer så finns ju hoppet ! jag har också bim på måndag =)
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 07:36:35 följande:
    Men alltså, titta här då
    Nu tycker ju jag att billiga-testers ÄL test ser negativt ut, men jag fick positivt på CB

go get him!!!!!!
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-17 07:55:00 följande:
    Är så förväntansfull, jag tror ju faktiskt du är gravid redan {#emotions_dlg.flower}
    DU är ju bara så söt!!!!! =)

ska jag vara ärlig så tror jag inte det längre , trodde för ett par dagar sen ,nu ,nu bara inväntar jag mensen !
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-17 08:03:24 följande:
    Om minnet inte sviker, visst fick du med positiv tidigt, som flera såg efter trix? isf samma som mig, och jag är ju ett par dagar före dig med bim, vi kan ju båda vara *normal* hormonare? mycket av det du skrev kan ju passa in på både sjukdom och graviditet :) Så jag tror det lurar en liten där inne! {#emotions_dlg.flower} han/hon vill bara göra stilfull entre :)
    ha ha,,, stilfull entre,du är för rolig du !! jo jag fick ett som jag tycktes syntes väl på,sen ett som såg utsmetat ut ... har inte testat efter det 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester