• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

fick efter dessa test höra att jag säkert är skengravid så jag "tror" inte på testen  =) 

• sweasmamma
    Helia skrev 2012-02-17 09:27:50 följande:
    Men snälla du, testa igen=)
    mmm jag vet inte om jag vågar =)
  • sweasmamma
    MrsC74 skrev 2012-02-17 09:30:11 följande:
    Kom igen Sweasmamma!
    =) har inget test hemma.... får isf kila iväg och köpa i em men ..... känslan är ändå att cb visade spök så jag ... jag är säkert inte gravid ,kanske slöseri med pengar 
  • sweasmamma
    Tikka1986 skrev 2012-02-17 09:29:57 följande:
    god morgon tjejer!  nu har jag hunnit läst ikapp allt som skrivits Flört
    grattis hallonbilar till Plus !!
    såg att du hade skrivit att du fick neg efter en timmes hållning och två cappuccino. blir det för utspätt då?
    anledningen varför jag funderar e för testet jag tog igår (när ni va så ivriga hehe) då hade jag ju hållt mig i en timme o innan dess va de ju en massa kaffe och massa rännande på toa Obestämd kan de ha påverkat resultat eller e de bara så att man kanske inte har ett pyre i magen,eftersom jag e på BIM+3 o inte får ett ordentligt pluss?   
    har man druckit mkt kaffe så är det nästan kört ,bästa är ju och ha hållt sig 2-3 tom 4 timmar utan att dricka så mkt 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-17 09:47:45 följande:
    Swea du e ju PERGGO  =)
    ha ha,nej jag tror faktiskt inte det ,detta tog jag häromdagen,efter ca 10 min !!! men strecket va vorta 2 timmar senare så ... nu är ju inte detta trixat men ... nje =)
  • sweasmamma
    MrsC74 skrev 2012-02-17 09:49:58 följande:
    Vad har jag missat ? Har du testat nu Swea?
    nej detta tog jag för ett par dagar sen ,la upp det igen för helia skulle se =)
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-02-17 09:51:24 följande:
    Swea:
    Köpt Preg sen. Billigare och bäst enl mig... Testlagret har gett spök för mig med men preg var tokblankt sist
    ja preg blir det vid nästa köp,bad min man köpa det sist men då hade dom inte det hemma så han tog cb för det va det enda han kände igen =)

men jag tror inte jag är gravid,hade känslan häromdagen men nu ...nej bara en känsla jag har ! 
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 09:59:41 följande:
    Det verkar vara en riktig djungel det här med grav.test!
    Jag har tappat förtroendet för CB efter denna tråd. Men samtidigt så var det ju CB jag plussade på när jag blev gravid förra året.
    Men har en kompis som plussade ena dagen, fick mens andra. Alltså spökstreck.
    Jag fick ett spökstreck för en månad sedan på ett CB, iof efter några timmar men ändå. Det kanske fanns där från första början men inte syntes innan det torkade.

jag har ju fått spök på cb innan men det har varit supertunt men som sagt jag har fötterna på jorden när det gäller dom ....

men jag får se om det blir ett test i em annars inväntar jag bim!! 
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 10:02:53 följande:
    Testa på du! Som sagt, det sista testet du visade upp såg man ju ett grövre streck på. 
    ja men .. ha ha,som sagt besvikelsen har varit en bästa vän 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester