• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 10:07:12 följande:
    Förstår sig sååå sååå väl. Efter snart 7 år förstår jag dig såååå sååååå väl. 
    Är ofta rädd när jag testar, för jag är livrädd för besvikelsen.
    Men testar man inte, får man inte veta. Och är man inte gravid kan mensen komma igång lite snabbare om man testar och får svart på vitt hur det ligger till.
    Är man gravid, vilken lycka liksom  
    jo men precis, man vill ju veta direkt .. min man är mer" ja men kommer inte mensen är du väl gravid eller?? varför testa?" 

ibland har han rätt!!

men mina bröst ömmar inte längre,det gjorde dom efter äl men inget nu ,lätt illamående och sura uppstötningar kan nog bero på stress =) som sagt man vill så gärna men försöker allt jag kan att vara realist !!

min dotter har velat ha hund . häromdagen sa hon,"mamma jag vill inte ha hund längre,jag vill bara ha en bebis och bli storasyster" 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-17 10:19:02 följande:
    jag tycker du ska lita på testen, testa igen Solig
    man har hört att ett plus är alltid ett plus hur svagt det än är,bara det kommer upp under tiden det ska och det gjorde ju mitt men KAN INTE LITA PÅ CB =(
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-17 10:24:54 följande:
    Alexander: dom bedövade, spolade rent, nu 10 dagar antibiotika och den 7 mars op!
    aj aj aj aj ... gjorde samma för ett par veckor sen ! kompliserad tand,det växte en visdomstand UNDER min visdomstand,tog sammanlagt 7 timmar att dra ut den och det gjorde sjukt ont =( fick tom lustgas =)

hoppas det blir bättre snart !!!!! 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-17 10:22:14 följande:

sähär ser mina äl tester ut igår förm, em och kväll o den ensamna morgonens...stegring?
    japp stegring =) vilken dag är du nu på?

läste om en tjej som fick äl på dag 21 ,hon brukade ha dag 14  
  • sweasmamma
    Choccolat skrev 2012-02-17 10:32:34 följande:
    Jag måste bara säga att jag tycker att du verkar sååå fantastisk! Försökt i 7 år och håller ändå humöret upp och verkar så go! Själv var jag FÖRSTÖRD efter ett års försökande..
    Jag hoppas så himla mycket att ni ska lyckas snart!!!!  
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-17 10:42:43 följande:
    Hur fan ska jag hinna läsa ikapp när ni skriver så fort?? ;)

Hallon: ser lovely ut!!!!! :)

Här har jag knappt nån mens och ingen värk, brukar va Mississippi river! ;)
    Testar såklart och skuggan finns där!

Hur mkt blod kan komma vid nid?
    alltså det är ju olika men vanligtvis lite rött och brunt va?? 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-17 11:00:57 följande:
    Jag tänker ju nidblödning som bara rosa eller liiiiiite röd strimma... Men det kommer färsk blod nu, dock bara så det behövs trosskydd. Ska till tandläkaren nu men jag mailar gärna dig gummsan om du pallar lägga upp bild?
    ja eller mig =) vilket som
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester