• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag vet inte än,,vill ju men , vet inte om jag ska invänta bim=) får ase hur jag gör

• sweasmamma

god morgon !!!! ja jag är nog tusan sjuk =( mår illa heeela tiden men KAN inte kräkas,försökte igår men nä,bara irriterande illamående,tror jag har sjukaste magkatarren =(

• sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-18 09:39:26 följande:
    neg på digitala :(
    det kommer vännen , tar ett par extra dagar bara 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-18 09:49:40 följande:
    Nellie: inte testat mer än det jag la upp sent igårkväll, såg du det? Utan blod helt i går em och i natt, nu precis kom det blod och slem, örk!

Miamorot: GRATTIS!!!

Swea: men om du e magsjuk borde du spytt för längesen. Katarr möjligtvis! Det har jag ofta och mår tokilla!!

Hallon: det kommer!!!!!
    mmm kan vara katarr som sagt...... sjukt jobbigt alltså....

jag såg rejält från dina test igår!!!!! 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-18 09:51:50 följande:
    Gumman hade du bim måndag??? du kan inte prova testa ett till idag?? =) Tror du e preggo =) Hoppas då på det o som jag såg på dina test tyckte jag det såg ut som plus!!!!
    Mitt hopp är inte ute för dig förns tanten kommer Glad{#emotions_dlg.flower} KRAM
    japp måndag ... mmm får seeeeeee=) inga test hemma ju,ska försöka testa idag 
  • sweasmamma

näää vet inte va jag ska ta vägen =( jag mår sååå illa Gråter  detta är sjukt jobbigt alltså !!!!!!! 

• sweasmamma

ja jag vet inte alltså ,provat allt känns det som =( vill bara kräkas=( URK !!!!!!!!!!! 

fy,aldrig nååågonsin mått så här illa så länge  

• sweasmamma
    lillabambi skrev 2012-02-18 12:17:49 följande:
    usch din stackare
    ja det är faktiskt jobbigt,får trycka i mig macka...... nä,nu får det faktiskt släppa annars går jag till dr =(
  • sweasmamma
    EvaMajja skrev 2012-02-18 11:51:27 följande:

Jag passar på att få hjälp i den här tråden. Jag är på BIM -4 idag och så här såg teststickan ut i morse. Det syns ett litet svagt streck, som kom ca 5 min efter att jag tog det. Men vi har försökt ett tag så jag vågar liksom inte hoppas. Kan det vara ett spökstreck bara tro? Eller kan det vara så att något är på gång i magen? :) jag har börjat ta lite Kan Jang också eftersom jag har haft förkylningskänningar, kan det påverka testet tro?
    Behöver hjälp av er att tyda detta! Vad ser ni?
    GRATTIS
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester