• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Mymemlan
    Vindruvan skrev 2011-10-17 12:18:05 följande:

Nu har jag testat mig igen, skulle vänta två dagar sa jag, men det gick inte så bra... haha:) Förut har jag gjort cb test men idag gjorde jag med rfsu:

Jag ser ett sträck :D
  • lilaemma

Jag kunde inte heller låta bli. Mitt på dagen utan att hålla sig och utan bildbehandling... Fast för sent - så igen: Spöksträck. Jag börjar bli spöksträcksexpert!

Fast irl såg det mer rosa ut. Om ni nu ser det alltså...
  • fashionista

Jag tror inte de där är spök lilaemma. Ser rött ut i mobilen!

Vindruvan; ser onekligen positivt ut men vad har du gjort med testet? Massakerat det? ;)

• Lillastrumpen
    lilaemma skrev 2011-10-17 12:31:03 följande:
    Jag kunde inte heller låta bli. Mitt på dagen utan att hålla sig och utan bildbehandling... Fast för sent - så igen: Spöksträck. Jag börjar bli spöksträcksexpert!

Fast irl såg det mer rosa ut. Om ni nu ser det alltså...
    Ja alltså jag ser ju ett streck och det ser ju VÄLDIGT likt ut mitt streck som du kan se på en bild i ett inlägg ovan! =)
  • kanske 4a

Vindruvan: Det är helt klart ett streck om än svagt.

lilaemma: Är du säker på spök? Ser ju riktigt ut. Mitt var bara som ett pennsträck, som spökstrecken på CB ser ut. Men inte ens sådana har jag fått förut :) 

• Envira

och jag är på bim+1, ingen mens och inget plus, får till och med ett vitt streck på testen..

• sweasmamma

JAG kunde inte heller hålla mig!!! cb och inte kissat på 2 timmar!! men det ser neg ut,jag tyckte det blev ett plus som sen försvann men nu ser det ut som en skugga,innan tiden gått ut men.... får testa om ett par dagar. har ev bim på onsdag-fredag ELLER 26!!!! mkt skumt men har haft 2 st 23 dagars mens och en 25 dagars mens så jag ska nog inte räkna 28 som jag brukar 

• Stella 78
    sweasmamma skrev 2011-10-17 12:52:36 följande:
    JAG kunde inte heller hålla mig!!! cb och inte kissat på 2 timmar!! men det ser neg ut,jag tyckte det blev ett plus som sen försvann men nu ser det ut som en skugga,innan tiden gått ut men.... får testa om ett par dagar. har ev bim på onsdag-fredag ELLER 26!!!! mkt skumt men har haft 2 st 23 dagars mens och en 25 dagars mens så jag ska nog inte räkna 28 som jag brukar 
    Men hur långt har du haft från ÄL till bim de senaste gångerna? Det borde ju vara ungefär lika långt då den tiden sällan ändras utan det är tiden fram till ÄL som kan bli kortare/längre
  • Stella 78
    kotte1 skrev 2011-10-17 13:01:13 följande:
    Dagens test.. Analysera gärna.... Glad

Men det där måste ju ändå vara positivt! Nu har du ju fått så där svaga länge. Borde du inte gå och få ta blodprov eller göra vul snart? Tänkte eftersom du bara fick svaga med sonen också?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester