• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • kotte1
    lilaemma skrev 2011-10-17 13:25:41 följande:
    Ser positivt ut. Är bilden "fixad"?
    gjorde den lite mörkare bara för den var extremt ljus.. men det ser likadant ut annars med förutom ljuset..
  • Marie-anne

hej! ja imorron gäller detFörvånad ska köpa ett nytt test, men är fortfarande lite osäker vilket jag ska ta, har ju testat rfsu=negativt efter aco preg, och två ggr med aco preg= svagt rosa streck. ni säger ju här att CB digital e ej o lita på, men det finns väl bara dom på apoteket?

• mamma91
    kotte1 skrev 2011-10-17 13:01:13 följande:
    Dagens test.. Analysera gärna.... Glad

Det syns ju att det är ett sträck även om det är svagt :D
  • kotte1
    Lufsan skrev 2011-10-17 13:27:01 följande:
    Inte jag heller, dock blöder jag så är inte så säker. Men har iof typ slutat blöda nu, så har bara blödit i två hela dagar, igår och idag kom det bara gammalt blod.

Men det är öppethus mellan 15-16 så drar dit vid 15. vi får se om de kan säga något om det.  
    ok.. uppdatera när du varit där..
    Lycka till!!
  • kotte1
    mamma91 skrev 2011-10-17 13:30:18 följande:
    Det syns ju att det är ett sträck även om det är svagt :D
    Glad
  • Kolasnöret

Testet gjort för 10 min sen. Fotot tagits ca 3 min efter att testet gjordes. Inget fixat, vanligt ljus från lampa och inget blixt. Jag får inte hoppas för mycket att det ska hålla nu bara, har sen tidigare MF i bagaget. *men lite hoppas jag ändå* ;)
  • BejbyBoo
    Kolasnöret skrev 2011-10-17 14:13:23 följande:

Testet gjort för 10 min sen. Fotot tagits ca 3 min efter att testet gjordes. Inget fixat, vanligt ljus från lampa och inget blixt. Jag får inte hoppas för mycket att det ska hålla nu bara, har sen tidigare MF i bagaget. *men lite hoppas jag ändå* ;)
    Grattis!!!
    ♥ Älskade E, född december 2008 - Älskade liten, beräknad december 2011 ♥
  • Den lilla M

kotte jag håller med stella. tycker du ska gå och undersöka dig..

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester