• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hallonbilar skrev 2012-02-21 09:00:59 följande:
    bm var jättesöt, hon återkommer senast 10 30 och skulle ordna tid på kk åt mig :) tack för allt stöd tjejer <3
    va skönt !!!!
  • sweasmamma

OBS!!DETTA ÄR DEN GAMLA BILDEN !!! inte testat efter men RETAR mig ATT DET KAN VISA SÅÅ TYDLIGA SPÖK Rynkar på näsan

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-21 09:04:05 följande:
    vilken lättnad :) tur du hade som fick en sån snäll bm :) lycka till
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-21 09:11:34 följande:
    haha därfö måste du test igen. vore konstigt om det inte var positivt!!
    alltså mina gamla spök såg INTE ut så iaf =) det va ett super smalt streck ,hmpf 
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-02-21 09:18:31 följande:
    Ta nytt!! De kan inte va spök eller?
    mitt?? nje jo kan kan det väl men har aldrig fått såå tydligt spök =(

jag köper nog ett i em  
  • sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-21 09:16:56 följande:
    Hur ofta visar testlagrets tester spökstreck?!? Någon som vet?
    alltså det kan ju visa en skugga eller supersmalt i ej rosa färg när det har torkat , men kommer det upp inom tiden så ska det vara giltligt 
  • sweasmamma

Jag har ont i magen =( inte mensvärk bara .. ont ,mer åt vä sida ! tur man slutar tidigt idag !! 

• sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-21 09:57:10 följande:
    nu åker jag, ska lämna hcg prover :)))))

ja va skönt !!!håller verkligen tummarna 
  • sweasmamma
    kiara skrev 2012-02-21 10:05:08 följande:
    God förmiddag! Sweas: om du inte är gravid efter det där testet ska du så vet jag inte vad....du är ju gravid! det tror iallafall jag : )
    ha ha, ja men jag blöder ju , okej dock inte mkt men jag tror ändå inte det , ska köpa test i em ,sen testar jag runt ....2-3 tiden =)
  • sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-21 10:26:48 följande:
    Alltså jag måste få massa j*vla spökstreck.
    TAgit flera g-tester (Testlagrets) och alla visa svaaaagt plus, så troligtvis spökstreck för annars hade man ju inte blödit ellerhur? 
    lägg ut då 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester