• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ollasulrika skrev 2012-02-20 18:26:19 följande:
    jag har ju dessutom dom senaste 2 veckorna (tror jag) haft mer svullna bröst och är öm i tid å otid ....
    åååhhh hoppas
  • sweasmamma
    kiara skrev 2012-02-20 18:51:42 följande:
    Sweasmamma: kan du inte ta ett test idag för min skull? hahaha : )
    om du bara visste va jag vill ..MEN har INGA test =) grrr
  • sweasmamma

knasten , nej alltså ..URKVARNING!!!!! jag brukar ju blöda igenom en (grön el rosa) tampong,alltså dom stora för jag blöder så mkt, nu har jag en blå inne och INTE behövt byta! kommer heller inget igenom när jag torkar mig som det brukar men ....

• sweasmamma
    Hoppaspåenfjärde skrev 2012-02-20 19:03:16 följande:
    Knasten & sweasmamma:
    Jag har hittat lite info, tagit en bild med mobilen om vad som står ang blödningar i grav, kan jag maila någon av er så kanske ni kan lägga upp bilden så andra kn läsa? :)
    maila mig ... rundqvistmalin@hotmail.com
  • sweasmamma
    wassan skrev 2012-02-20 19:04:18 följande:
    -swe oj vad det har blivit så förvirrande för dig 
    nej då ... jag är ju inte gravid, trots illamående lite ömma bröst omstickningar i brösten idag samt ett "plus" på testet =) nej tror det är vanlig mens =)
  • sweasmamma
    wassan skrev 2012-02-20 19:11:40 följande:
    gumman det kan ju ändå vara så att du är gravid Solig fast du kanske tror att du ska få mens...du har fått ett Plus då är det säkert plus Hjärta
    ja men .. med CB !!! hmpdf  =)
  • sweasmamma

ang äl sekret så BRUKAR JAG FÅ DET DAGEN INNAN ÄL eller samma dag ägget släpper men tror det är olika

• sweasmamma
    MissÖland skrev 2012-02-20 19:23:43 följande:
    Clearblue tycker själv jag ser ett svagt sträck, men vet inte riktigt. Vill inte fråga någon då jag e tidig med testet, skulle haft mens imorgon om jag haft spiralen, men nu e min cykel längre. Ska jag bara vänta lite???
    visa oss =)
  • sweasmamma
    kiara skrev 2012-02-20 19:18:27 följande:
    Sweasmamma: köp ett? finns säkert någon pressbyrå som är öppen eller en mack någonstans....jösses jag är lika pirrig som när jag själv ska testa....hihihi
    ja finns ju men vi ska äta middasg nu..hi hi får se
  • sweasmamma
    kiara skrev 2012-02-20 19:22:07 följande:
    Sweasmamma: jag har bara testat med cb så har ingen erfarenhet av något annat och jag kan iallafall säga att som ditt streck såg ut på bilden du lade in så såg även mitt ut när jag testade mig denna graviditet!
    åååhhhh...mmm ... hoppas ju men när man blöder..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester