• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hoppaspåenfjärdes utskick =)

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-21 06:43:19 följande:
    Jag vågar fan inte testa..... !!! :O/
    TESTA!!!!!!!!!!!!!!
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-21 05:46:35 följande:
    jag älskar dig swes, visst det kan vara kört för mig, jag är beredd på det. men att du es postar det visar på så stor empati och omtanke , haha kanske inte var riktat till mig men vill ändå tala om att du är en fantastisk människa och du ger mig hopp!

nej ni andra är lika söta och jag är så rädd att inte vara pk, höhö. klart massa stöttat mig och andra men sweas inlägg var så sött <3 
    det va hoppaspåenfjärde som mailade den till mig =) 

men här stöttar vi vid mens och ev graviditet , jag tror ff på dig !!!! KRAM  
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-21 06:37:49 följande:
    Hallon: visa testet!!

OM jag får plus, -ett paket på väg från testlagret med äl och gravtester som jag gärna vidarebefordrar till dig! ;)
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-21 07:02:15 följande:
    gud vad söt du är, fan vad glad jag blev nu, igen vad omtänksam, du är tänker inte ge upp, men jag är så  ledsen nu blir alltid det vid mens tills dagarna innan bim, ska ta kort nu, ser fan inget :(
    jag blir likadan !!!! riktigt deppig men sen tar man sig i kragen och rycker upp sig =) sen bara att ta nästa chans som kommer , jag har äl igen om ca 7 dagar så ....man får ta det som det är =)
  • sweasmamma
    Dikta skrev 2012-02-21 07:21:27 följande:
    God morgon! Här kommer morgonens test! Det verkar som att jag faktiskt ÄR gravid!!!! Förvånad???

Knasten: Håller tummar och tår för dig här!!!
    grattis
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-21 07:14:47 följande:
    Har testat nu... Hinner lägga upp bild efter 9!
    efter 9????????????? men åååhhh denna väntan =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester