• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sjuk pina att ta ut tampong , hela natten ,bara halva hade "utvecklarts sig " jag blöder inte mkt men kan vara att man ätit borago som gör det också kanske , att man får mindre blödningar . lite ljösrött men mest små koagulerat blod och brunt slem typ 

• sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-21 07:47:47 följande:
    Säkert en mellanblödning jag fått
    Detta kan omöjligt vara en nidis pga jag nu blött idag 3 dagar
    När man får mellanblödning kan man ju inte blivit gravid denna månaden ellerhur?!?  
    hmm när har du bim?
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-02-21 07:54:03 följande:
    Ville bara berätta att jag ligger med dropp nu... Mina värden är inte bra,o jag är helt uttorkad...
    Så ni som mår dåligt,vänta inte för länge innan ni söker hjälp...
    Men bebis växer och mår bra,o de är huvudsaken...
    Hoppas jag når en vändning nu... Kommer bli kvar 1-2 dygn kan bli mera,beroende på hur kroppen tar upp droppet....      
    stor jättekram !!! tänker på dig Hjärta
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-21 08:14:45 följande:
    tjatar, men jag är ju hysterist det får ni ta :) ngn som har svar på detta, bm ringer snart :)

knasten vad söt du är <3 det är helt underbara tjejer här inne glad att ni finns :) 
    kräv hcg och vul,annars ringer du kk själv, dom kan INTE neka
  • sweasmamma

är på jobbet , och det kommer en sköterska hit varja morgon,denna sköterska va även min bvc sköterska när jag fått dottern , jag visade mitt svaga test och hon sa det va absolut positivt, förklarade min blödning och hon ,og och sa jag skulle ta ett test till =)

jag TROR ju INGET !!!! men lite roligt att hon sa så =) 

• sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-02-21 08:42:10 följande:
    Swea:
    Har du kissat idag med??? Eller ja den frågan va kanske märklig men du fattar vad jag menar
    ja jag har kissat =) dock inte på ett test =) 

jag har inte testat sen typ bim-5 =) 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-21 08:44:46 följande:
    jaaa swe skulle du testa idag eller?
    he he, njaeo... kanske ! jobbar men sticker kanske inom apoteket när dottern ska till tandläkaren i em !

samtidigt käns det som slöseri med pengar ,  jag kanske bara ska banka in att jag inte är gravid=)

min man ska upp till gbg under min äl,så jag ska lägga in om ledigt för JAG SKA MED!!! så det så =) ha ha ha 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-02-21 08:49:10 följande:
    "Duktig Swea" är det test på g? Tyckte jag läste det??
    jag kanske testar bara för att jag mår sjukt illa och känner mig ganska konstig i kroppen, samt min mens äe göööö-konstig men det behöver ju inte betyda nåt =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester