• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

asså tjejer, vågar jag testa nu eller? somnade inte förens kl 2 inatt o är kissig som bara den.

Jag är livrädd för att få ett helt  blankt

• alexander2011

gårdagens är den översta torkat
  • alexander2011

tog ett test till nu asså 3 timamr senare. fannn, varför anade jag nått igår o så syns det inget i morses :S slänger in bild sen

• alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-08-22 14:26:26 följande:
    Alex jag ser tyvärr inget. Men du har väl testat i några dagar nu?

Ja :(
  • alexander2011

Rosa/orange flytning idagGråter inget denna gången heller då med andra ord :( BIM imorgon

• alexander2011
    Gummsan skrev 2012-08-23 14:09:10 följande:
    Men Alex
    haft rejäl mensvärk av o till i några dagar/vecka så ge mig fan på att den kommer som en kloca. på ett sätt känns det skönt. nu har min mens cykel varit på 31,30 och nu 30 dagar så nu är den regebunden iaf :)
    ska till gyn den 29:e för utredning 
  • alexander2011

Trixxy: GRATTIS asså det syns tydligt på bilden men trixade ändå för att det ska förstärkas bättre. kan du inte ta ett digitalt!!!
  • alexander2011

Sj har jag mycket mer mensvärk idagRynkar på näsan så jag tror mensen kommer 1 dag tidigt om jag ska vara ärlig.

Det känns så bra att mensen har kommit på dag 31,30 och nu ev 29   ist för att vara så sen som innan så nu äntligen 1 år efter förlossningen så har mensen repat sig.

mindre roligt att trots äl tester så blir jag inte gravid :( 

• alexander2011
    Trixxy skrev 2012-08-23 18:14:31 följande:

Kanske imorrn eller på lördag tror du detta är riktigt plus?
    Ja det tror jagSolig. jag har då aldrig fått ett sånt spök någonsin på cb
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester