• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

vigillarmtb skrev 2012-08-25 23:20:52 följande:
    Alexander, förstår dig vi hoppas på försök 14 (??) tror jag.. Så jävla drygt.. Vad ska man göra, börja med RR igen och riskera mf igen eller... Blä så less jag blir

har du fått missfall pga RR??

har du prövat,borago, agnus castus el apiforce? finns massa olika hälsokosttab o testa. vissa har funkat mer eller mindr för andra. skadar ju inte o testa.

försök 14? och jag tycker det är drygt med försök 11. Klar man blir less :( jag ahr blivit så less att jag ringde o bokade tid på privat gyn för 2 månader sedan. ska dit första besöket den 29:e för att kolla så allt står rätt till med min kropp, samt få prata av mig lite. då kanske tankarna släpper lite och jag kan slappna av mer så man känner inte samma press. vill så gärna ha 2 tätt. första gången blev jag gravid första gången vi hade sex :S och andra gången (planerat) 3:e försöket. varför ska det ta sån tid nu?
    viochdu skrev 2012-08-25 23:21:25 följande:
    Frågar igen. Har du testat??
    Nej. har inga tester hemma. tror inte jag är gravid eller iaf känns inte så

• alexander2011
    viochdu skrev 2012-08-26 12:34:48 följande:
    Idag blöder jag så det hamnar i trosskyddet. Inte mkt och mer brunt än rött!

Jo jag vet det där ang hcg men man har ju så lite tålamod. Men ska verkligen försöka hålla mig till tisdag onsdag nu...
    Men du måste vara gravid. jag ahr oxå fått brunt när jag var gravid, tror inte du behöver bekymmra dig. det är inte ovanligt att blöda när man är gravid. Håller tumamrna för dig :)

GRATTIS, det ser starkare ut nu :) 
  • alexander2011
    Fidelis ad urnam skrev 2012-08-26 13:36:32 följande:
    Jag tror att jag har lyckats stressa bort min mens. Brukar alltid ha prick 14 dagar mellan ÄL och mens och brukar alltid få rosa flytningar osv dagen innan. 
    Nu är jag på BIM och ingenting. Men inte heller något positivt grav.test på morgonurin.
    När man är på BIM så bör man väl plussa om man är gravid, eller hur? 

Inte alls säkert. finns de som plusar senare. desutom rekommenderar bm att man ska testa 2 veckor EFTER bim. hoppet finns för dig så länge mensen håller sig borta :)
  • alexander2011
    K J skrev 2012-08-26 15:46:25 följande:
    Är inte hundra på vilken färg det är! Men har gjort 6 stycken gravtester nu under några dagar och alla har sådana streck!
    Då kan det väl ändå inte va spök? Obestämd
    asså har du fått 6 med sträck på så ÄR du ju gravid. jag ser nått absolut!
  • alexander2011
    Flikkan skrev 2012-08-26 15:46:41 följande:
    Någon av dessa hälsokost tabletter som kan hjälpa till att fp igång älflytningarna?
    Theracoughen hjälpte ingenting. Så jag vet ej vad jag ska pröva, hade vita jätte tjocka flytningar på äl som var i förrgår eller igår! Så det lär ju inte tagit sig denna gången heller, då det är svårt för spermierna att simma i det.
    Någon som har tips?
    Bislovon ahr jag hört att en del har använt sig av. ahr du testa det?
  • alexander2011

OK jag frågar igen. min mens har varit knepig. undrar om ni har liknande såhär under mensen. har ni oxå lika kort mensblödning? mensen kom 2 dagar tidigt.

23:e brun/rött   kväll/natt
    24:e : mensvärk mer på höger sida av magen men även hela buken, mest höger och stickningar. vanlig mens men ganska mörkt blod
    25: sparsamt. kunde ha troskydd hela dagen

Och idag knappt nått alls, mest bruna flytningar, även igår eftermiddag/kväll.

Annars brukar jag ha spottning dagen innan, ha bara blodfärgat i 3 dagar o spottnings 2 dagar.

Kan det vara såhär för att min cykel har blivit regelbunden och att jag ist har  mellan 28-31 dagar ist 30-45 dagar??      

• alexander2011
    Flikkan skrev 2012-08-26 15:51:50 följande:
    Jag kan inte äta bisolvon får dessa hemska magsmärtor som är biverkning på det. Därför jag prövat thercough istället. Vissa har till och med rekommenderat theracough att det ska vara bättre.
    Vet du om man kan blu gravid fast man har tjocka flytningar.

vet jag faktiskt inte :S hoppas nån annan är bättre insatt i det än jag.
  • alexander2011
    K J skrev 2012-08-26 15:54:33 följande:
    Oj Skrattande jösses då är jag nog det!!!
    Då kommer nästa problem! blev ju gravid med ett engångsligg, vet ju vem han är och han är en bra kille. Men hur ska jag göra? Ska jag berätta även om jag väljer abort? Obestämd Vi umgås med samma vänner...

Åhh tuff sits det där Obestämd

du har redan bestämt dig antar jag, abort asså? kan tyvärr inte hjälpa digmed den biten. Hade det avrit jag så hade jag iaf prata med han. han måste ju få välja han oxå om ni ska behälla det eller inte. 
  • alexander2011
    K J skrev 2012-08-26 16:13:21 följande:
    Nja jag har inte bestämt mig ännu om jag ska vara ärlig! trodde jag skulle va så superbestämd på abort om jag blev gravid men nu börjar jag mjuknaSkäms
    Jo precis det var ju det jag tänkte! Han måste ju också få föra fram sin åsikt...och det skulle kännas som jag gick bakom ryggen på honom om han inte fick veta! Det hade ju varit hemskt om han fick reda på det efteråt..
    Urs nu blev det jobbigt...får ta mig i kragen o berätta helt enkelt! 
    Precis det jag menar. Lycka till nu och hoppas allt går bra. köp et digitalt först så kan du visa det för honom
  • alexander2011
    popcornplaya skrev 2012-08-26 16:47:15 följande:
    Alexander: normalt har jag mens i 7 dagar men ett par gr har det bara vart i typ 2 dagar. Vet inte vad det beror på, kanske har man inte haft äl alls eller nått?

jag fick ju positivt äl test den 8:e och mensen mensen kom den 23. brukar ha 16 dagar mellan äl o mens.

skit skummt detta. har du testat dig? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester