• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-13 09:55:56 följande:
    var är du i cykeln?? ÄL tester kan bli starkare inför mensen, de är så "okänsliga" att de reagerar på den hormonhöjning som sker precis innan mens också.
    Är på dag 19 idag..... Hade ju starkare ältest även på dag 11.... Usch min kropp knäcker mig!
  • Gummsan
    sofia gbg skrev 2012-01-13 11:15:17 följande:
    Är bilden längst ner samma som de två övriga? Så som ditt test längst ned har mina varit i en vecka nu!! kanske lite starkare till och med!! :/
    samma test. Nedre taget med mobilkameran bara
  • Gummsan

Över en vecka sen. Mår sååå illa. Eller om det inte va äl iaf. Ska ta nytt ältest ikväll. Skum kropp

• Gummsan

ps ni får gärna trixa. Även om det skulle visa sig komma ett spök streck... allt är välkommet :-P

• Gummsan
    Jennie83 skrev 2012-01-13 17:17:36 följande:
     Hallåååå Tungan ute

bilden jag la ut sist (ÄL testet) va tagit 11/1(i onsdags) Alltså inte 10/1(tisdags)

Har myst 2 gr före oså om man myser på n så borde väl chansen finnas???? =P
    Absolut!
  • Gummsan

Har svin ont i magen och slemmiga helt genomskinliga flytningar. Undra om ältestet visade fel förra veckan och äl kommer nu vid dag 19.... Hmmm

• Gummsan

Sofia: glidmedlet jag läste på som fanns på Ica stod det att det inte fanns spermiedödande medel men att spermierna kan få svårt att simma och man skulle prata med läkare om man försökte bli gravid innan man köpte det så jag vågar ej använda det. Jag brukar bli sugen när vi väl börjar. Nu är jag på gång att bli sjuk så jag mår blä för andra dagen i rad nu. Men en liten nupp fick det bli. Nu sova. Ska jobba imon.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester