• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Barbarmama: snart så verkar det vara på g. Bara att nuppa för dig med :-P

• Gummsan

Jag vet att man inte ska ta ältest med morgonurin men jag vet ej varför. Gjorde det iaf imorse... vad händer med min kropp??? 

• Gummsan

Fan sjukt. Har så jävla ont i magen och mår illa för tredje dagen i rad. Kan man må illa av äl? Tur jag är en så stor testmissbrukare att jag fortsatte med ältestet trotts att jag trodde jag haft äl redan. Vi sexade igår tror ni vi kan vänta tills imon?

• Gummsan

Fru Höst: Jo jag har också misstänkt pcos en längre tid. Får väl ringa gyn i Borås och fråga om dom han kolla det på något sätt.

• Gummsan
    Lövet22 skrev 2012-01-14 09:11:18 följande:
    Det är bara att kolla med vul, då syns äggen i pärlrad väldigt tydligt. Hoppas du får hjälp, fast mest hoppas jag att du är gravid
    När gubben och jag gjorde utredning för ca 5-6 år sen då sa dom att på ena sidan va det som ett pärlband... Kanske va de då.... 

Vet ej om jag vågar kolla för alla är så anti att vi ska ha fler så jag vet ej om jag vågar fråga....... Har ju redan många barn... 
  • Gummsan
    Knasten83 skrev 2012-01-14 09:08:06 följande:
    Ja faktiskt! Gullig du är som undrar! ;)

Här kommer dem, bim-4 idag!

Redigerad och oredigerad!

Ser dystert ut.... :(
    Något finns ju där iaf!!
  • Gummsan
    Snoppan skrev 2012-01-13 22:24:16 följande:
    Är det någon som har beställt ägglossningstest på Tradera? Några tips?
    Brukar köpa där ifrån. Billigt och snabb leverans
  • Gummsan
    piglettjejen skrev 2012-01-14 09:42:53 följande:
    godmorgon!

jag la in några tester häromdagen, ganska svaga stickor men det syntes nåt litet iaf. idag på morgon (bim+1) har jag tagit ett digitalt CB och det såg ut så härSkrattande konstigt nog känner jag eg ingenting, varken glad eller ledsen men har nog med att göra att jag så länge har trott det varit helt kört plus att jag är rädd för mf igen. men känslorna kommer att komma! 

GRATTIS!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester