• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hmmmm men det andra testet (stickan) visade ju inget imorse... spökplus??

• Gummsan

Har köpt ett cb och ett Apotekets egna. Jobbar till 19 idag. Hur länge tror ni jag ska hålla mig innan jag testar igen. Usch tänk om det är spök

• Gummsan
    Skrutt 83 skrev 2012-01-14 11:05:30 följande:
    Gummsan: håll dig iallafall i 4 h. Kom strecket upp direkt och sen höll sig kvar under de 2 min man ska vänta innan man läser av så är det absolut pos!
    Ja det va kvar. Även nu när det torkat fast då är det svagare
  • Gummsan
    Liten Léonie skrev 2012-01-14 11:20:16 följande:
    Ledsen gummsan men det ser spök ut. Tittar man på kontrollstrecket i lilla rutan så ser man ju att "kisset inte har vandrat klart". Var det lika starkt efter några minuter? Min erfarenhet är att CB nästan alltid visar så här medan "kisset drar över" eller vad man nu säger!!
    Gråter va på dass minst 7min och då såg det likadant ut.... 
    Nu när det torkat syns det mindre.... Måste det finnas spök...... Får kolla sen igen.....
  • Gummsan

Är säkert spök eftersom stickorna visa noll..... Men men kollar igen sen. 
    Glädjekänslan va det värt även om det är spök. Men jobbigt iaf...  

• Gummsan

Tror på spök tyvärr eftersom stickorna visade nada. Men känner mig verkligen gravid konstigt nog.

Kvasten har du inga fler test?? Tyckte man såg på ditt.

• Gummsan

Jag får ofta svamp. Förr när vi hade kondom fick jag det jämnt. Sen om jag använder trosskydd eller bindor av always får jag det med. Brukar klia och bli flytningar som risgrynsgröt.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester