• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis Marras! Blev så glad av dina inlägg att jag sitter här och ler för mig själv! Önskar er all lycka!!

Själv är jag på äl+6.. Kan tiden gå liiite snabbare? För tidigt att testa va? 

• Helenmedh
    Zelmilainen skrev 2012-01-22 15:19:27 följande:
    det tar vanligen 7-10 dgr för ägget att fästa får ja för mig, men ja testade själv lika tidigt som dig, om ej tidigare haha... svårt att hålla sig ja vet... *L*
    Jäkla skit.. Kliar så mycket i fingrarna :P Men ja, bara att härda då!
  • Helenmedh
    alexander2011 skrev 2012-01-22 18:27:39 följande:
    bim-7 imorgon. orkar man vänta några dagar till ;)
    Fasen vad kul! Då har vi bim samtidigt  
    Alltså själv sitter jag och funderar på att ta ett test bara för att :P Så himla otålig
  • Helenmedh
    alexander2011 skrev 2012-01-22 19:03:07 följande:
    ska jag kanske oxå göra det :) eller hihi men var på toa för inte så längesen. måste tyvärr låta nån timme till gå ialla fall
    Hehe, jag kunde inte hålla mig, tog ett nu.. Men bim-8, druckit massa vatten, drack vin igår på bröllopsfest.. Känns som om det inte syns något :P
  • Helenmedh
    Zelmilainen skrev 2012-01-23 19:44:04 följande:
    helenmedh:
    ser tyvärr ingenting... lr?

sofia gbg:
     möjligen en svag skugga men vet ej om ja ser det som ett plus utan mer en markering för vart strecket ska sitta. ser du va ja menar lr ska ja göra pilar?

Hmm... Ja jag är ju bara på bim-7 så :P Men vill ju såå gärna 
  • Helenmedh
    Zelmilainen skrev 2012-01-23 19:57:09 följande:
    ja förstår dig absolut. ja e likadan... *L*
    När har du bim då? Nu är det vårt 5:e försök.. Vill verkligen att det ska ta sig nu!  
  • Helenmedh
    Zelmilainen skrev 2012-01-23 20:11:12 följande:
    ja gjorde fem försök förra hösten med ett ex (kvinna), mf på första försöket, sen ingenting. detta e första försöket när ja e själv. bim idag (om ja utgår från att min cykel denna gång e lika lång som den förra)...

min cykel va alltid på 28dgr innan, klockad exakt. men sen senaste op då de tog bort en cysta för ett år sen så har cykeln hoppat ner till 23-25 dgr (förra va på 24)... 
    Vad spännande Testat något ännu? Hänger inte med alla inlägg i tråden när jag jobbar :P
  • Helenmedh
    MrsMG skrev 2012-01-23 21:04:18 följande:
    Japp, testlagret. Spelar inte så stor roll om jag träffat en sån månad..jag vill bara på ett ungefär veta om jag har kommit igång med äl igen efter te års uppehåll..och innan fick jag ingen sturehof på mer än en månad..men nu hände iaf någonting :)

Ja testen har ju bleknat lite..men jag tror att om jag haft äl så är det där jag tror med :)
    Vissa får ju inte ens starkt utslag även om man har äl.. Därför ska man ju spara och jämföra månad tillmånad..
  • Helenmedh

Popcorn: Jag kör med Borago nu men kan inte tala om hur det gick än, är bara på bim-6 :P

Langtarmassa: Ja jag vet hur du känner, det är många ggr man frågat något men inte fått nåt svar. Men ja, men ser ju hur mycket som skrivs i denna tråd om dagarna, jag kollade tråden halv 6 imorse och nu när jag kom hem var det typ 15 sidor att läsa igenom :P
    Och när man då läst igenom alla sidor har man ju glömt hälften hahah..
    Det är nog inget ont menat men jag vet att man känner sig lite utanför.. Keep on fighting  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester