• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad tror ni? Skulle ni tolka detta som positivt?

• Helenmedh

Molla: Grattis!  

Lillabambi: Ja, känns som så va? äl beräknad på måndag, och förra månaden fick jag pos kl 20 på lördag kväll när jag hade äl på måndagen..  Men men, vi ligger i

• Helenmedh
    lillabambi skrev 2012-01-15 06:34:24 följande:
    Har du testat nu på morgonen? :p
    Nej, det står att man inte ska testa före 10 så jag brukar testa första gången kl 11 :P  Sen testar jag kl 15 och kl 19 också :P Vi får väl se, min kropp brukar vara ganska punktlig så antar att äl sker imorgon, börjar känna av det nu.. Gör ont i äggstockarna och livmodern liksom
  • Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-01-15 10:56:47 följande:
    okej tjejer! Jag gick o kissade till slut... Bim -3 alltså.
    Känner mig inte hoppfull men samtidigt har jag aldrig varit med om att CB visar skugga VARJE gång...?!

Ser blåare ut i verkligheten...
    Jag tror det är något där!  
  • Helenmedh
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-15 11:54:13 följande:
    Ja det understa är positivt, sexa på Flört
    Yeey! Fick det kl 11 idag, då måste ägget släppa typ imorgon eller på tisdag då?
  • Helenmedh
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-15 11:56:29 följande:
    Precis, ta ett test imorgon och är det då svagare är det troligt att ägget släppt..annars senast tisdag 
    Tack! Vi låg inatt och kommer troligen göra det när jag slutat idag, då måste det väl kunna finnas lite chans?

Och angående ditt minus, misströsta inte! Jag plussade med sonen på bim+5  
  • Helenmedh
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-15 12:03:35 följande:
    Absolut, sex natten som varit och senare idag, då finns det mkt goda chanser Glad
    Tack...men nu är det deppigt...när du fick + på bim+5 hade du då innan testat -  ?
    Ja jag testade på bim och framåt, negativt till bim+5 så hoppet är inte ute

• Helenmedh

Jag blir förvirrad av ältest.. De tre sista är tagna idag, men kl 11 och kl 19 ser lika starka ut medan kl 15 är svagare.. Eller? Vad tycker ni?

• Helenmedh
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-15 19:58:19 följande:
    Tycker det ser ut att vara positivt kl 11, både 15 och 19 tycker jag ser svagare ut...men kanske ser annorlunda ut IRL
    Frågade karln men han tyckte som dig, att 15 och 19 ser svagare ut. Alltså hadejag min pik kl 11? då är det bara att pippa på nu då? :P
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester