• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • lillabambi
    Radioactiive skrev 2011-10-20 22:07:16 följande:
    Gjorde jag med innan, de går så i perioder på jobbet är det som värst. ut med den gamla in med den nya haha :)
    så du snusa inte något under tiden på dina graviditeter?
    hur klara du det? onico?
    nej kändes tvunget att bara sluta, finns så mycket moraltanter + att man inte vet riktigt om det skulle skada, snusade inte ens onico:P *klappar mej på axeln*
  • TimeOfMyLife

Hej alla! Smygläser den här tråden varje dag och håller tummarna hela tiden för att det ska dyka upp plus :) radioactive, när du väl får det där pluset kommer du sluta automatiskt, för man vet vad man riskerar att förstöra :) jag snusade en dosa dagen, trappade ner till en halv om dagen vid semestern och när jag plussade tog jag sista snusen alldeles efter, körde med nikotintuggimmin i två dagar och sen slutade jag helt med nikotin :) det blir en annan sak när man vet att man är gravid! Jag har inte kört något med onico.

~Beauty lies in the eyes of the beholder ~
  • AAEV

Är det bara jag som tycker det är starkare nu?  Nu har testet torkat...
    Alexander 081026 Eleonora 091123
  • Radioactiive
    lillabambi skrev 2011-10-20 22:12:38 följande:
    nej kändes tvunget att bara sluta, finns så mycket moraltanter + att man inte vet riktigt om det skulle skada, snusade inte ens onico:P *klappar mej på axeln*
    Jo det finns det verkligen.
    Ja gud du ska då verkligen ha klapp på axeln, grymt jobbat! Hoppas jag kan vara lika duktig som du :)
  • lillabambi
    Radioactiive skrev 2011-10-20 22:19:36 följande:
    Jo det finns det verkligen.
    Ja gud du ska då verkligen ha klapp på axeln, grymt jobbat! Hoppas jag kan vara lika duktig som du :)
    tack, du fixar det du oxå :) 
  • Radioactiive
    lillabambi skrev 2011-10-20 22:24:23 följande:
    tack, du fixar det du oxå :) 
    Ja jag hoppas de, blir snus fram tills plusset iaf :)
  • Radioactiive
    FrökenLindström skrev 2011-10-20 22:18:01 följande:

Är det bara jag som tycker det är starkare nu?  Nu har testet torkat...
    Tycker de ser ut som et fint svagt plus :)
  • Stinis83

Precis Envira, det är väldigt lätt att missa när det skrivs så väldigt mycket och fort, och det är ju inte hela världen :) Vi får nog alla komma ihåg att det skrivna ordet är väldigt lätt att misstolka åt olika håll. Trollkommentaren får stå för den som skrev den, men jag tror inte du ska lägga så stor vikt vid det, hon menade säkert inget illa.

Fortsätt lägga upp tester om du tycker det känns bra :) Vi vill inget hellre än att se ett fint plus :) Men glöm inte bort att försöka slappna av och må bra. Hur är det förresten med det onda på högersidan, har det blivit bättre?

• Envira
    Stinis83 skrev 2011-10-20 22:28:01 följande:
    Precis Envira, det är väldigt lätt att missa när det skrivs så väldigt mycket och fort, och det är ju inte hela världen :) Vi får nog alla komma ihåg att det skrivna ordet är väldigt lätt att misstolka åt olika håll. Trollkommentaren får stå för den som skrev den, men jag tror inte du ska lägga så stor vikt vid det, hon menade säkert inget illa.

Fortsätt lägga upp tester om du tycker det känns bra :) Vi vill inget hellre än att se ett fint plus :) Men glöm inte bort att försöka slappna av och må bra. Hur är det förresten med det onda på högersidan, har det blivit bättre?
    Mja om man säger så känns det ju inte som att man försökte vara trevlig i alla fall , menmen.

Nej det hugger och sticker fortfarande, ganska obehagligt.. 
  • Stinis83

Nej det kan jag hålla med om, men jag tycker inte du ska lyssna så mycket på det. Nu har du ju dessutom förklarat varför du inte svarat :)

Men du, du kanske borde gå till gyn eller vanliga vårdcentralen åtminstone imorgon och kolla upp varför det gör så ont? Hellre en gång för mycket än en för lite :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester