• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-01-24 22:03:09 följande:
    Jag ser =) när e bim????
    OM 6 dagar
  • Helenmedh
    angie91 skrev 2012-01-24 22:03:57 följande:
     tycker de syns klarty o tydligt :P

Hahah tvungen att fråga igen eftersom karln stirrar på bilden, tittar på mig och frågar: Vad är det jag tittar på? 

Och när jag förklarar så sr han ändå ingenting :P 
  • Helenmedh
    Jennie83 skrev 2012-01-24 22:05:45 följande:
    ser lovande ut =)
    Jag hoppas verkligen 5e försöket nu och första försöket med Borago  

Helt sjukt, pojken kom till när jg åt ppiller, andra graviditeten blev till när jag hade uppehåll 2 veckor från ppillren innan en operation.. Men nu, nu när man går in för det, ja då ska det krångla :P

Men om du inte sågså skrev jag till dig förut att jag tror att du är på tjocken  Tycker det syns tydligt!
  • Helenmedh
    sweasmamma skrev 2012-01-25 11:36:46 följande:

helenmedh...ser bra ut =)
    Tack Men det är knepigt, igår på bim-6 tog jag testet runt 18.30 och då såg man utan att behöva anstränga sig jättemycket, idag stirrar och stirrar jag men ser bara ibland irl... Även om det är med morgonurin :/
  • Helenmedh
    Skrutt 83 skrev 2012-01-25 11:42:27 följande:
    Ser ännu bättre ut än igår tycker jag!! Å kolla när Sweasmamma trixat!! Tror allt det finns en liten borago-bebis i din mage!!!
    Hahaha tror du?! Njae.. Vet inte omjag vågar hoppas!

Popcorn: Jaså? Jag kanske är en sån då? Hahah får ta med mig ett test på jobbet ikväll och testa  
  • Helenmedh
    popcornplaya skrev 2012-01-25 11:51:41 följande:
    Jag håller tummarna lite extrahårt för dig eftersom du tar borago och jag då får lite extra hopp om att det är ett mirakelpiller....!
    Tack så hemskt mycket Ja jag hoppas ju det, annars går vi in på 6:e försöket... :( 

Knasten: Ja jag vet att det är tidigt men jag är otålig! hahaha  
  • Helenmedh
    Skrutt 83 skrev 2012-01-25 11:52:40 följande:
    Jag fick starkare på kvällarna nu när jag testade än vad jag fick på morgonen! Om jag tog med morgonurin fick jag tom svagare än om jag testade bara ca 2 h senare!! Hört många som får starkare på kvällen! Hoppas så för dig!
    Ja just! Det kommer jag ihåg! Ska ta med mig ett test till jobbet och testa senare
  • Helenmedh

Det absolut sämsta är att nu när tiden gått ut så ser jag med genomlysning ett tjockt rosa streck Varför räknas det inte när tiden gått ut?! :P

• Helenmedh
    Langtarmassa skrev 2012-01-25 12:14:01 följande:
    men det syntes ju innan också hörru! :D
    nu har det ju torkat lite, kanske därför det syns tydligare :) 
    Haha ja men man vill ju ha staaarkt Men ja, jag har ju några dagar kvar att vänta, hoppas och längta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester