• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Popcorn: Hua vad svårt det var att få en bra bild, och alla säger att nya Iphone har bra kamera, liar.. Men här är iaf en skaplig bild:

• Helenmedh

Kan man inte citera från iPhone ?

Skrutt ja det är sant, har fått spök på testlagret förut men då var det gråa streck :)

• Helenmedh

Åhhh! Känner att tårarna kommer lite här :P Men ja, tidigt än.. Allt kan ju hända tyvärr, fick precis reda på att min bästa vän ska opereras imorgon för utomkveds :( Känns mindre kul.. 

Sweasmamma: Jag håller tummarna för dig sålänge mensen inte kommer! <3
    Jennie: Ser nog allt någonting, men väldigt svagt  

• Helenmedh
    popcornplaya skrev 2012-01-25 21:43:53 följande:
    Helenemedh: åh grattis!!!! Hoppas det går lika bra för mig med boragon!!! Både du och gumsann plussat nu :)
    WHAT?! Har gummsan plussat!? Har jag missat.. 
    Ja alltså jag tror knappt det är ant! Känner mig helt ogravid :P Det end är humöret och konditionen som jag märker av.. Borago ÄR mirakelmedel  

Gummsan: GRATTIS!  
  • Helenmedh
    pricken89 skrev 2012-01-25 22:01:35 följande:
    om det inte tar sig denna månad vill jag också prova borago... vart köper man det??
    Jag köpte mina på hälsokost :) Men det är dyrare där än nätet har jag fått reda på, så googla lite. Har för mig om någon som skrev halsans.se eller liknande. Att hon köpt där alltså
  • Helenmedh
    Skrot o Korn skrev 2012-01-25 22:11:49 följande:
    Jag har letat efter borago, men inte hittat, vart kan jag köpa det??
    Alltså borago fick jag förklarat för mig att det är ett samlingnamn typ.. Gick in på hälsokosten och där rekomenderade dom Efamol och nattljusolja. Jag köpte nattljusolja och tydligen är jag gravid
  • Helenmedh
    angie91 skrev 2012-01-25 22:19:03 följande:
    men asså.. borago... när ska man använda de? vem ska använda de?
    gör de jämt lättare att bli gravid?
    ja e int sååå insatt..
    Man tar det från mensens första dag till dagen man beräknas ha ägglossning. 
    Ja det gör slemhinnan i livmodern tjockare så ägget fäster lättare  
  • Helenmedh
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-25 22:52:35 följande:
    Biverkningar?
    Man hör ju både pos och negativt med att äta annat.
    Har inte märkt något, förutom en ev bebis i magen
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester